Mullen România semnează noul concept al ediției din 2023 a Flight Festival, singurul festival de edutainment din România, care îmbină muzica, arta și tehnologia. Anul acesta, cu ocazia numirii Timișoarei drept Capitala Europeană a Culturii, trei festivaluri din zonă – Flight Festival, VEST FEST și Magnetic – se unesc într-unul singur, sub denumirea de District23, care devine astfel cel mai mare festival de muzică din această parte a României.
IMAGINE A FESTIVAL MADE FROM YOUR FEELINGS este conceptul semnat de Mullen și dedicat ediției din acest an, care va avea loc între 16 și 18 iunie, pe Aerodromul Cioca din Timișoara, pentru componenta de Muzică și New Media Art, și în perioada martie – noiembrie, pentru cea de Teatru.
Agenția de brand care oferă soluții creative bazate pe analiza datelor și insights relevante, Mullen, semnează o nouă premieră și transformă recenziile participanților de anul trecut, selectate de pe paginile de Facebook, Google și YouTube ale festivalului, în imaginea acestuia, cu ajutorul AI-ului și folosind MidJourney. KV-urile campaniei, realizate astfel pe baza experiențelor anterioare ale participanților, redau exact atmosfera colorată și lejeră a festivalului.
„Statutul orașului Timișoara de Capitală Culturală Europeană 2023 ne oferă o oportunitate unică de a promova această zonă a României și ne determină să facem și noi o mișcare îndrăzneață, de a ne alia cu cele mai importante festivaluri din vest, pentru a aduce cât mai multe nume mari de pe scena internațională. Ne bucurăm să colaborăm din nou cu echipa de la Mullen, care ne înțelege foarte bine viziunea axată pe ideea de tehnologie și entertainment. Deși, de această dată, vom evolua sub forma unui singur festival, fiecare componentă are ceva diferit de oferit, iar conceptul și vizualurile realizate de cei de la Mullen exprimă foarte bine gândurile și ambiția noastră”, a declarat Vlad Garboni, Co-FOUNDER Flight Festival.
„Conceptul pentru această ediție a pornit din nevoia de a fi inventivi pe măsură ce concurăm cu numele mari de pe piața festivalurilor. Ne-am dat seama că iubitorii de festivaluri aleg evenimentele la care merg în primul rând ținând cont de recomandări. Doar că Flight Festival, fiind relativ nou, nu a ajuns încă la nivelul la care găsești oriunde pe cineva care l-a experimentat ca să ți-l recomande. Însă are recenzii online extrem de bune. Soluția a fost să le facem auzite, așa că ne-am construit conceptul de campanie în jurul recenziilor și am ilustrat emoțiile trăite la festival în vizualuri create cu ajutorul AI-ului”, a adăugat Florian Langa, Senior Copywriter, Mullen.
„Din punct de vedere vizual, am construit pornind de la identitatea dezvoltată pentru ediția anterioară, centrată pe avataruri reprezentative pentru fiecare pilon al festivalului. Doar că, de data aceasta, avatarurile chiar sunt făcute pe baza recenziilor reale și am iterat din nou și din nou până când am reușit să surprindem bucuria simțită la festival”, a completat Dan Drăgan, Senior Art Director, Mullen.
Mullen asigură soluții creative multi-channel, iar campania de promovare se desfășoară atât online, cât și offline: experiențele de la Flight Festival sunt promovate în Social Media, pe principalele platforme (Facebook, Instagram, TikTok și YouTube), precum și prin campanii Pay Per Click. În offline, promovarea este asigurată prin ATL outdoor convențional (bannere, mesh-uri, afișe, branding mijloace de transport).
În ceea ce privește componenta de teatru, aceasta va integra Festivalul Internațional al Școlilor de Teatru, fiind animat de actori mari, recunoscuți global, care performează și în spectacole și ateliere pentru studenți. De asemenea, la nivel muzical, festivalul se va concentra pe aducerea celor mai bune banduri naționale și a artiștilor consacrați la nivel internațional, printre invitații confirmați aflându-se, în acest moment, Rag’N’Bone Man, Clean Bandit, Tom Odell, Delia, Connect-R și S.A.R.S.
Echipele implicate în campanie:
Flight Festival: Vlad Garboni (Co-FOUNDER Flight Festival), Daniel Lupu (Marketing & PR Flight Festival).
Mullen: Silviu Antohe (Executive Creative Director), Florian Langa (Senior Copywriter), Dan Drăgan (Senior Art Director), Andra Panaitescu (Client Service Director), Mara Grigorescu (Account Director), Maria Barbu (Account Executive), Adrian Radu (AV Director).
Flight Festival a luat naștere în 2019 și este un festival de muzică, artă și tehnologie dezvoltat de organizatori în contextul în care orașul Timișoara va găzdui Capitala Culturală a Europei, și al cărui obiectiv este de a introduce cât mai mulți participanți în fascinanta lume a fenomenului cultural și de a poziționa orașul Timișoara pe harta festivalurilor relevante din Europa. În contextul pandemiei, Flight Festival a fost singurul festival de anvergură, din România, care nu s-a anulat, ci s-a reinventat.
Este singurul festival de edutainment din România, prin combinația sa de educație, cultură și divertisment. Se diferențiază de alte festivaluri care oferă un singur tip de experiență unui public de masă, promițând o experiență de învățare și descoperire a concertelor live, prin teatru și New Media Art.
De 30 de ani în România, Mullen este o agenție integrată de marketing și comunicare, ce își propune să își păstreze mentalitatea de creativitate antreprenorială și spiritul dinamic. Agenția se poziționează ca challenger al modului de operare tradițional în procesul de creație și adoptă un model de lucru bazat pe integrare și perspectivă holistică asupra comunicării.
Produsul creativ semnat MullenLowe este gândit mai degrabă ca o soluție de business și nu doar de comunicare în parteneriatul cu clienții, prin gândire creativă, inovație media și un customer journey care diferențiază brandul clienților noștri în peisajul intens competițional.
MullenLowe România face parte din rețeaua globală MullenLowe, una dintre cele mai mari rețele de comunicare la nivel mondial, cu peste 90 de agenții în America, EMEA si APAC, unul dintre holdingurile Interpublic Group of Companies. În România, agenția face parte din Lowe Group, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare de pe piață.