BRD Groupe Société Générale lansează Viața cu RE, o campanie semnată de v8, care îți arată cum te poți REechilibra financiar cu o REfinanțare, prin Creditul BRD Expresso Restart.
Campania pornește de la insight-ul ca un credit de nevoi personale îți dă libertatea să îți schitezi viitorul așa cum îți dorești, dar ulterior rata lunară și creșterile de costuri asociate te forțează să renunți la plăcerile personale și la stilul de viață cu care erai obișnuit.
Teoretic, după ce ți-ai luat mașină, ai renovat, te-ai zbătut să-ți iasă cum ai vrut tu, ar trebui să se termine partea grea și să ai o perioadă de liniste, în care să te bucuri de lucrurile pe care le-ai construit. Mai ales că ți-ai făcut și un plan financiar, cum să returnezi banii și să te bucuri de lucurile pe care le-ai realizat.
Numai că, practic, atunci când ai dobândă variabilă, planul tau se duce pe fereastră. Pentru că fluctuațiile și creșterile dau totul peste cap, te destabilizează și te țin pe loc. Nu numai că nu mergi înainte, dar ajungi să dai înapoi, tăind din mici plăceri, hobby-uri, răsfățuri, vacanțe, experiențe.
Pe deoparte nu îți vei mai permite financiar să faci multe lucruri cu care erai obișnuit, pe de altă parte îți pierzi pe drum dispoziția necesară pentru a le mai practica, din cauza stresului financiar, care te ține în loc.
Soluția pentru a REveni la stilul tău de viață stă în a pune RE lângă finanțare. Pentru că, atunci când REfinanțezi cu dobândă fixă, promoțională, prin creditul BRD Expresso Restart, te REechilibrezi și REstabilizezi din punct de vedere financiar. Dobânda fixă îți oferă predictibilitatea de care ai nevoie, pentru a putea da REstart tuturor planurilor pe care le aveai.
„Contextul ultimilor ani ne-a a dovedit cât se poate de clar nevoia de stabilitate pe care noi toti o avem incluzandu-i aici si pe clientii nostri. Desigur, acest lucru se aplica si in cazul produselor financiare, in special al creditelor, aici incluzand atat un card de credit, un overdraft sau un credit de nevoi nenominalizate. Ne-am dorit să venim in intampinarea acestei nevoi de predictibilitate, cu un produs ce oferă libertatea de a-ți REtrasa prioritățile și, de data aceasta, fără a fi nevoit să compromiți lucrurile care te fac fericit. Prin intermediul acestei oferte clientii isi pot consolida si refinanta diversele imprumuturi pe care le au, intr-un singur credit cu dobanda fixa, foarte avantajoasa. Noua campanie pentru Creditul Expresso reprezintă un Refresh al comunicării produselor din segmentul de credite și o Reinventare a relaționării cu potențialii clienți”, declară Anca Nuțiu, Director executiv, Retail Customers Value Management, BRD Groupe Société Générale.
Campania arată tocmai disconfortul creat de un credit cu dobândă variabilă, ca ulterior să sublinieze soluția prin REfinanțare. Povestea este construită pe TV, printr-un spot de 30, respectiv 20 de secunde, fiind susținută de outdoor, radio și digital, printr-un Landing Page, content nativ pentru TikTok și Spotify.
Campania include și o promoție: pe lângă achiziția Creditului BRD Expresso REstart, dacă iei și un Card de Credit BRD Mastercard, poți câștiga prin tragere la sorți un... REnault Arkana Hybrid sau voucheRE cadou.
"TV-ul rămâne mediul în care toate brand-urile vor să strălucească, pentru a atrage atenția a cât mai multor privitori. Dar nu este ușor să câștigi puncte de vizibilitate într-un calup publicitar pe care mulți oameni au tendința să-l ignore. Soluția noastră pentru BRD a fost să aducem entertnement-ul digital, stop motion-ul și tranzitile care fac succes pe TikTok într-un mediu clasic cum este TV-ul.
Bineînțeles, pe toate le-am legat sub un concept pe cât se poate de REal despre RE:echilibrare prin REfinanțare.", spune Adina Stănescu, Creative Director v8.
Campania beneficiază și de o promoție: pe lângă achiziția Creditului BRD Expresso REstart, dacă iei și un Card de Credit BRD Mastercard, poți câștiga prin tragere la sorți un... REnault Arkana Hybrid sau voucheRE cadou.
Credits:
Echipa v8
Adina Stănescu – Creative Director
Sandra Cristu – Senior Copywriter
Anca Masek – Senior Art Director
Mihai Nicolau – Toboșar de ocazie și de cuvinte
Rareș Boghiu – Art Director
Corina Angearu – Client Service Director
Mădălina Belu – Account Director
Ionuț Andrei – GM & Strategy Director
Liviu Isop – AV Producer
Echipa BRD
Despina Stoica – Brand Manager
Miruna Vlad – Senior online marketing specialist
Mircea Barbulescu – Digital Marketing Manager
Anca Abaza – Director de Marketing
Echipa StudioSet
Producer : Dan Mateescu
Executive producer : Adi Smarandache
Head of production : Anca Bogos
UPM : Alina David
Production Coordinator : Ioana I. Paun
Director : Anton Groves
1st AD : Andrei Enoiu
DOP : Boroka Biro
Gaffer : Vali Anita ( IqMedia)
Key Grip : Vali Anita ( IqMedia )
Art Director : Raluca Ioanovici
Prop Master : Iasar
Wardrobe Stylist : Rovena Andrei
Key Make-up & Hair : Betty Facaianu
Editor on set : Tom Vaida
Graphic Advisor : Sinboy Luke
Online Content : Catalin Olteanu
SSM : Bruno Brezeanu
Transport Coordinator : Marian Burticica
Catering : Ioana Constantin ( Ambrosia Events )
Focus Puller : Adi Sandor
DIT : Razvan Bumbes
2nd AC & Video Assist: Vali Anita ( IqMedia )
Compania v8 este un business 100% românesc, înființat în 2013, poziționându-se în piață ca agenția care oferă clienților săi campanii care dau dovadă de curaj atât din punct de vedere creativ, cât și strategic, sub sloganul „ideas for growth”. Printre clienții v8 s-au numărat, din 2013 până în prezent, Kaufland, Sensiblu, Omniasig, Orange, Sanofi, Cris-Tim, BRD, Napolact, Vodafone, Radio Guerilla, Johnson&Johnson, Dr. Oetker, Bioderma, Park Lake, Selgros, Bergenbier sau Zentiva.