În această primăvară, echipa CV30 sărbătorește 10 ani de activitate și cu această ocazie vine în sprijinul brandurilor cu a cincea ediție Chill Pack, o ediție specială, prin intermediul căreia 10.000 profesioniști din toată țara se bucură de un gift bag gratuit cu multe cadouri și surprize.
În 2013 se lansa agenția de marketing sub egida brandului CV30, urmând ca în 2016 să fie lansată și divizia de employer branding sub același brand. În ultimii 10 ani, echipa CV30 a devenit cunoscută printre branduri renumite datorită campaniilor de consumer engagement end-to-end, ale căror concepte integrate au adus multiple beneficii atât partenerilor, cât și consumatorilor.
Echipa CV30 are o experiență cumulată de peste 30 ani în marketing și în ultima decadă au lucrat îndeaproape cu peste 90% dintre brandurile multinaționale, precum și cu branduri locale, facilitându-le interacțiunea directă cu consumatorii finali.
Misiunea companiei este de a aduce plus-valoare în fiecare campanie implementată, atât clienților, cât și target-ului adresat. De aceea, toate campaniile organizate în ultimii ani au un track record impresionat, iar cele create in-house, precum Chill Pack, Students’ Kit sau Summer / Christmas Experience fiind deja branduri de sine stătătoare, recunoscute și căutate în fiecare an.
“În 2013, când am lansat agenția de marketing, am pornit cu multe idei și concepte și bineînțeles că ne doream să creștem. În scurt timp, reputația ne-a precedat și am devenit un brand stabil, puternic și de încredere. La fiecare întâlnire de business de anul acesta, oamenii ne știau campaniile, mulți parteneri fiind alături de noi în fiecare an, mai ales ca ne-am diversificat portofoliul astfel încât să acoperim fiecare target group de interes pentru marketeri. Ce ne-a ajutat să creștem atât de mult a fost profesionalismul, întotdeauna am pus pe primul plan obiectivele partenerilor noștri și am făcut și imposibilul să livram. Totodată, lucrăm cu multe sisteme care eficientizează o mare parte din procesele de business astfel încât echipa să se poată concentra pe tot ce ține de human interaction, acesta fiind și unul dintre pilonii principali ai campaniilor noastre.
10 ani mai târziu, ne bucurăm că avem atât de mulți susținători ai campaniilor noastre și promitem să fim în continuare alături de branduri și consumatori prin campanii care să le facă viața mai frumoasă și mai ușoară.”, Lavinia Vladu, Co-founder & CMO @ CV30.
Printre campaniile in-house renumite se numără și Chill Pack, campania dedicată targetului corporate și brandurilor care vor să contribuie la starea de bine a profesioniștilor din companii.
Campania Chill Pack a apărut ca un răspuns la nivelul ridicat de incertitudine și volatilitate din ultimii ani, creând contextul pentru un moment de relaxare, de chill. Chill Pack a devenit rapid un brand recunoscut, reușind la fiecare ediție să atragă reprezentanții companiilor de top din țară.
Indiferent de modul în care lucrează echipele, de la birou, hibrid sau remote, Chill Pack-urile au însoțit profesioniștii și au contribuit la starea de bine și relaxare a acestora în tumultul zilelor obișnuite de lucru.
În luna mai va avea loc a cincea ediție, prin intermediul căreia echipa CV30 va oferi o experiență specială profesioniștilor, împreună cu partenerii campaniei, printre care: Pepsi, Vichy, Stalinskaya, Dove și Knorr.
“De fiecare dată când vedem cum se materializează efortul echipei noastre într-un nou Chill Pack sau Students’ Kit ne cuprinde un mix de entuziasm, bucurie și surpriză. La noi funcționează de fiecare dată și tocmai de aceea reușim să îl transmitem real în campaniile noastre și în felul în care implementam. Ca parte din strategia de comunicare, stăm de vorbă cu reprezentanții brandurilor să înțelegem ce își doresc și să găsim cea mai bună variantă de promovare astfel încât să generam top-of-mind awareness pentru produsele / serviciile lor, dar în același timp să aibă sens și pentru consumatori. Avem grijă să închidem bucla cu update-uri frecvente referitoare la desfășurarea campaniilor și feedback-uri detaliate la final de activare. Probabil că tocmai această etică profesională ne-a diferențiat de-a lungul anilor și ne-a oferit autoritate în piață, bineînțeles alături de ideile noastre diferite și campaniile personalizate și contextualizate :).”, Anca Bătae, Business Development Manager @ CV30.
Cu siguranță ai participat la una dintre campaniile organizate de CV30, fie în calitate de student, turist sau profesionist. De la campania de comunicare, vizualuri racordate la ultimele trenduri din design, componenta de feedback digital și până la raportarea în real time, portofoliul CV30 este un must-have pentru orice marketer care își dorește să fie alături de targetul său, iar echipa CV30 asigură transparență și implicare de-a lungul întregii colaborări.