Alexandra Roată, SOFTLEAD: Comunicatele de presă și campaniile de digital marketing nu mai sunt suficiente pentru a genera proiecte noi, în special pentru clienții din companiile IT

Alexandra Roată, SOFTLEAD: Comunicatele de presă și campaniile de digital marketing nu mai sunt suficiente pentru a genera proiecte noi, în special pentru clienții din companiile IT

Softlead – ecosistemul care ajută agențiile de marketing și de PR să crească performanțele clienților

Softlead, singurul marketplace din România care ajută companiile să identifice aplicațiile software potrivite, este unul dintre canalele cele mai utile în procesul de generare de lead-uri (cereri de oferte pentru proiecte digitale/software) ale firmelor de IT din România. În prezent, peste 500 de companii IT folosesc Softlead.ro pentru a primi solicitări de oferte personalizate, în funcție de portofoliul propriu de soluții software sau de servicii IT complementare.

 

De ce este Softlead un partener important al agențiilor de PR/Digital Marketing?

Softlead funcționează ca un ecosistem sau ca o platformă integrată, oferindu-le companiilor IT acces la o zonă de content specializat, 100% dedicat informării și educării în contextul digitalizării corecte. Mai exact, secțiunea web cuprinde peste 7.000 de articole, studii de caz, interviuri ce punctează cele mai importante probleme de business din peste 20 de industrii și domenii de activitate reprezentative din România. Calitatea articolelor și volumul de date prezentate au făcut ca cele mai multe dintre articole să ocupe poziții de top în Google, astfel încât căutările organice ale companiilor aflate în plin proces de achiziții software să conducă spre Softlead.

69.7% dintre vizitatorii Softlead accesează platforma în mod organic, prin cuvinte-cheie relevante căutate pe Google. 

 

Traficul organic crește șansele generării lead-urilor valide

Conform unei analize de monitorizare a obiceiurilor de achiziție software prin platforma Softlead, cei mai mulți vizitatori aleg să caute informații despre soluții IT, dar și despre specificul industriei, procese de business sau activități dedicate verticalelor pe care le reprezintă.

Diferența dintre un vizitator care ajunge pe Softlead.ro căutând “aplicații software ERP” sau un vizitator care accesează un banner cu un call to action atractiv este aceea că primul este condus de propria intenție (nevoie), în timp ce al doilea poate fi atras de mesaj sau de curiozitatea de a descoperi o informație utilă, dar nu neapărat și necesară pentru acel moment. De asemenea, subiectul digitalizării este unul extrem de complex și poate fi considerat uniform reprezentativ pentru orice profil de Buyer Persona din orice tip de companie. Cu toate acestea, decizia achiziției software nu este una generală, ci aparține în special nivelelor de top și middle management sau ale responsabililor de proiect, un alt aspect ce poate determina gradul de calificare al unui lead.

Mai mult decât atât, prin accesul Softlead la peste 15.000 de companii care au interacționat cu platforma în contextul implementărilor software, toate studiile de caz, infograficele sau materialele scrise de companiile IT (sau de agențiile de PR) pot ajunge la acestea, crescând șansele de conversie în proiecte software de succes.

 

Care sunt acțiunile digitale pe care le poate face o companie IT sau o agenție pe Softlead.ro?

Softlead poate fi folosit ca un canal complementar celor de Social Media, Google sau site-urilor companiilor IT. Astfel, prin Softlead, companiile IT sau agențiile care reprezintă clientul pot publica orice tip de content, pot genera lead-uri valide, pot comunica, educa sau informa potențialii parteneri/clienți, pot intra în campanii speciale (ce vizează diferite industrii sau tipuri de aplicații software).

 

Softlead este cea mai importantă platformă de tip B2B din România, care ajută companiile să identifice aplicația software potrivită, pe baza ADN-ului Digital. Cu acces la peste 1000 de aplicații software și peste 500 de furnizori IT parteneri listați, Softlead.ro reprezintă un ecosistem integrat, util în procesul de informare, bugetare și achiziție software al oricărei companii de tip IMM. În 2022, valoarea totală a proiectelor software ofertate prin Softlead a fost de peste 6.2 milioane de euro.

În ultimii ani, peste 15.000 de companii au folosit Softlead pentru a face primii pași în alegerea suitei de tehnologii sau de aplicații software potrivite lor.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related