Bucur este o bere românească ce aduce în prezent povestile și atmosfera bulevardelor de altădată.
Cu ocazia a trei sărbători românești, Dragobete, 1 martie și 8 martie, am folosit inteligența artificială pentru a readuce la viață imagini interbelice si a ne imagina o zi din viata oamenilor si a obiceiurilor de atunci.
"Cand am inceput sa lucrez pe acest brand, una dintre provocari a fost găsirea unor imagini reprezentative, care sa ilustreze anumite scene din trecutul Bucureștiului interbelic cat si a bulevardelor din trecut, imagini care să se poată aduna într-o (re)prezentare video.
Cu ajutorul noilor tehnologii, si aici ma refer la Inteligenta Artificiala, am transpus în prezent scene din trecutul măreț al Capitalei, astfel încât consumatorul sa intre direct în compoziția istorică a obiceiurilor de odinioară, din zilele de sărbătoare.
Bucur este primul brand de bere din România care a folosit inteligența artificială in dialogul direct cu cei care apreciază această marcă autentică, iar pentru mine, ca om de comunicare, a fost o placere să aduc laolaltă generatii diferite, intr-o manieră unică și memorabilă.”, Adrian Călărașu, Brand Manager Bucur @Tuborg Romania.
Într-o lume modernă, plină de schimbări, Bucur aduce o notă de autenticitate și de simplitate în viața consumatorilor de bere autentică.
“ Pentru Bucur, ne-am dorit să aducem la viață cultura și istoria românească folosind tehnologie și modele de inteligență artificială într-o abordare prioritar digitală. Și consumatorii au fost încântați. Campania a demonstrat încă o dată că berile locale-romanesti și autentice cum este berea Bucur pot crea o valoare incontestabilă în lumea digitală și în viața consumatorilor.
Am reușit să creăm amintiri și experiențe unice în viața consumatorilor de bere Bucur în canalele de social media, încurajându-i să descopere și să împărtășească poveștile periodaei interbelice.”, Mădălina Stroescu, Client Service Director, Omniperform Agency.
Campania a avut un impact foarte bun la nivel de Engagement fiind apreciată pentru originalitate, lucru observat si in rezultate, cu peste 49.000 de vizualizări ale celor 3 creații și un Reach de 237.000 de persoane unice in randul targetului Bucur.
Echipa de campanie:
Adrian Călărașu, Brand Manager Bucur @Tuborg Romania
Mihaela Hristea, Vicepreședinte Marketing @Tuborg România
Cristina David, Marketing Services Director @Tuborg România
Mădălina Stroescu, Client Service Director @Omniperform Agency
Magda Croitoru, Account Manager @Omniperform Agency
Andrada Barnea, Art Director @Omniperform Agency
Roberta Lungu, Social Media Manager @Omniperform Agency
Tuborg România este unul dintre cei mai mari producători de bere de pe piaţa locală și singurul berar din București dezvoltat printr-o investiție greenfield. Tuborg România are un portofoliu format din mărci internaționale și românești, care include și o selecție variată de beri speciale. În prezent, portofoliul include: Tuborg, Carlsberg, SKOL Original, Bucur, Holsten, Guinness, Kilkenny, Weihenstephaner, Grimbergen, Kronenbourg 1664 Blanc, Somersby, precum şi Granini pe piaţa băuturilor răcoritoare.
Omniperform Agency este o agenție full service ce oferă servicii prioritar digitale și de transformare digitală în marketing. Campaniile media și de comunicare sunt personalizate pe întreg fluxul de conversie al consumatorului. Prin intermediul tehnologiei de personalizare, Omniperform livrează mesaje adaptate tipologiilor de consumatori pe care brandurile urmăresc să îi câștige sau loializeze, luând în considerare preferințele comportamentale și psihologia consumatorului.