La cererea ilustratorilor, designerilor și copywriterilor cu zvâc, KFC și #TheAlternativeSchool extind pană miercuri, 15 martie, 23.59, deadline-ul competiției de stickere. Rezultatele vor fi anunțate pe 17 martie. Pe 20 martie începe școala cu destinatie Young Lions Design / Cannes Lions.
Concurenții, fluenți în limbaj vizual și copywriting savuros, sunt invitați să creeze 1-3 stickere legate de emoții, personaje, contexte de consum sau produse din universul KFC, pe principiul «good stuff pentru retină, good fun între prieteni».
Uite de ce merită
Stop scroll: Dincolo de satisfacția de a crea conținut instagramabil, shareuibil și buzz worthy, câștigătorii primesc burse la #SpringSemester@TheAlternativeSchool: training intensiv cu focus pe design, gândire creativă și SoMe cu ghidaj de la speakeri numai unul și unul și destinație Cannes Lions.
Pe lista de bunătăți se regăsesc integrarea în platforma de recrutare #TalentMagnet, acces la evenimentele școlii, dar si goodie bag-uri de la KFC pentru creatorii celor mai reușite 4 aplicații. Următoarele 4 primesc acces cu discount la #TheAlternativeSchool: 150 euro + TVA/persoană. Cele mai originale soluții vor fi publicate sub #NewFaces, pe Instagram-ul TheAlternativeSchool, dar au și posibilitatea de-a fi distribuite în universul KFC.
Juriul
Claudia Bodnar, SoMe Manager KFC, Pizza Hut & Taco Bell, Ioana Enache, SoMe Activation Creative Director MRM și Tedi Migdalovici, fondatoarea #TheAlternativeSchool vor selecta lucrările câștigătoare.
Tehnice :
Stickerele pot reprezenta persone, emoții, produse și/sau mesaje.
*Format: 2,5 sau 3,5 cm + 0,5 bleed la 300 dpi, prin PDF editabil pentru stickerul tipărit (1350x1080 pixeli/dimensiune pentru stickerul digital), 3-5 secunde pentru gif-uri, 5 secunde până la 30 secunde video MP4, 1920x1080 pentru social format video media.
Important :
Lucrările (rezolvate individual sau în echipă de 2) se trimit pe un link de drive, până pe 15 martie, h 23.59 la [email protected].