[Creative 2023] Raluca Zamfir: Trebuie sa „vinzi” emotie, nu produse si servicii. Provocarea pentru branduri si agentii este sa creeze conexiuni memorabile cu consumatorii, sa comunice natural si nesofisticat

[Creative 2023] Raluca Zamfir: Trebuie sa „vinzi” emotie, nu produse si servicii. Provocarea pentru branduri si agentii este sa creeze conexiuni memorabile cu consumatorii, sa comunice natural si nesofisticat

Invatare si adaptare, aceasta e mantra industriei creative, crede Raluca Zamfir, Managing Partner RAN Communication Agency. Mai ales dupa ultimii ani, marcati, pe de o parte, de pandemie si razboi si, pe de alta, de evolutia accelerata a noilor tehnologii. Comunicarea presupune invatare continua si adaptare fortata. Nu exista formule magice si retete secrete pentru a trece prin astfel de schimbari. 

”Digitalizarea a schimbat fundamental modul in care brandurile comunica si modul cum noi lucram. S-a impus un nou ritm de lucru si schimbarea a devenit singura constanta din viata noastra”, spune Raluca.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related