BelVita și divizia POP – parte din Saatchi Creative Hub – lansează Open4Moms, inițiativa care readuce mamelor distracția de noapte, dimineața la prima oră

BelVita și divizia POP – parte din Saatchi Creative Hub – lansează Open4Moms, inițiativa care readuce mamelor distracția de noapte, dimineața la prima oră

Ești prea obosită seara ca să mai ieși în oraș cu fetele? Sau poate ți-a mai rămas puțină energie, dar copilul vrea să doarmă numai cu tine? Asta-i viața… de mamă! Însă există câteva ore pe zi, când ai timp doar pentru tine. De obicei, dimineața. Iar belVita, brand-ul alături de care fiecare zi începe cu bună-dispoziție, a creat o inițiativă prin care îți readuce distracția de noapte la prima oră a dimineții, atunci când te poți bucura și tu de ea.

Open4Moms este o inițiativă dedicată mamelor, cu scopul de a le binedispune dis-de-dimineață, oferindu-le acces exclusiv la evenimente specifice vieții de noapte (concerte, filme, piese de teatru etc), totul fiind posibil prin parteneriatele cu diverse locații, dispuse să își deschidă ușile (mult) mai devreme față de programul obișnuit.

„Mamele merită să se distreze mai des! Aud în jurul meu o mulțime de femei care se plâng că nu au mai văzut un concert de ani de zile, că le este dor de popcorn la cinema, că vor să mai danseze într-un club. Dacă programul nu le permite să se bucure de toate astea, putem face noi ceva în acest sens! De aceea ne-am bucurat să pornim această inițiativă Open4Moms alături de belVita. Și invităm să ni se alăture cât mai multe cluburi/baruri/instituții culturale în această „cauză””, a declarat Teodora Ionică, Saatchi & Saatchi.

“Cunosc provocările vieții de mamă foarte bine. Pentru că sunt mamă de doi băieți. Există eterna luptă seara între a te odihni și a ieși în oraș ca să poți spune că mai ai totuși viață socială, însă de obicei câștigă treaba cu odihna. Așa că gândul de a muta distracția de noapte dimineața pentru noi, mamele, a venit ca o soluție perfectă pentru o nevoie reală. De abia aștept să merg la concert în dimineața de 8 martie și sper ca această inițiativă să fie susținută de cât mai multe mame și locații”, Cristiana Petre, Saatchi & Saatchi. 

”Cu belVita ne dorim să aducem buna dispoziţie încă de dimineaţă, iar lansarea inţiativei Open4Moms are rolul de a consolida această misiune. Mamele reprezintă o comunitate importantă a grupului de consumatori loiali brandului, astfel că lansăm primul eveniment dedicat mamelor, chiar de ziua lor. Și pentru că ştim că mamele sunt, în general, prea obosite să petreacă noaptea, dar au acel moment al lor de dimineaţă, după ce au lăsat copiii la şcoală, gradiniţă… am decis să invităm mamele să petreacă chiar de la primele ore ale dimineţii… Pentru că, nu-i aşa? Ziua bună se cunoaşte de dimineaţă!”, a declarat Ioana Pană, Mondelēz Romania.

Primul eveniment Open4Moms va avea loc pe data de 8 martie, la ora 8:30 dimineața, în J’ai Bistrot, când trupa Moonlight Breakfast va susține un concert special pentru mame, chiar de ziua lor. 

 

Credits:

Echipa Mondelēz România:
Ioana Pană – Marketing Manager Bakery RO
Oana Petrescu – Junior Brand Manager Bakery RO

Echipa Agenției:
Teodora Ionică – Group Creative Director
Cristiana Petre – Senior Copywriter
Robert Șopârlache – Head of Art
Robert Botezan – Junior Copywriter
Emanuela Tudorache – Senior Account Manager
Mădălina Stoica – Client Lead
Delia Danu - BTL Account Director
Bogdan Voina - Senior Event Producer
Simona Stefănescu - Digital Manager Publicis RO
Andreea Livadariu - Senior Performance Specialist Publicis RO
Andrada Lohan - Client Director Publicis RO

Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) sprijină oamenii să ia gustări în aproximativ 150 de țări din întreaga lume. Cu venituri de aproximativ 29 de miliarde de dolari în 2021, MDLZ conduce viitorul snacking-ului, cu branduri globale și locale de referință, precum biscuiții Oreo, belVita și LU; ciocolata Cadbury Dairy Milk, Milka și Toblerone; bomboanele Sour Patch și guma Trident. Compania Mondelēz International este mândră să fie membră în clasamentele Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 și Dow Jones Sustainability Index. 

Divizia POP a Saatchi Creative Hub este parte din Publicis Groupe, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume și cel mai mare din România.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Sectiune



Branded


Related