Agenția Ideologiq extinde colaborarea cu Banometru: peste 2.500 de persoane au beneficiat de sesiuni gratuite de educație financiară în ultimii doi ani, de la lansarea platformei

Agenția Ideologiq extinde colaborarea cu Banometru: peste 2.500 de persoane au beneficiat de sesiuni gratuite de educație financiară în ultimii doi ani, de la lansarea platformei

Agenția de marketing digital și comunicare, Ideologiq, continuă colaborarea cu dezvoltatorii programului Banometru, platforma de sănătate financiară care oferă sesiuni gratuite de coaching financiar. În cei doi ani de la lansarea platfomei, peste 2.500 de persoane au beneficiat de sesiuni gratuite de educație financiară. Astfel, împreună cu un coach, utilizatorii pot afla cum să își dezvolte un plan de bugetare adaptat nevoilor personale. În plus, programul include și cursuri accesibile dar și resurse practice, oferite gratuit, pentru a ajunge la o relație echilibrată cu banii.

“Încă de la lansarea acestui proiect ne-am propus să oferim românilor educație financiară practică, pe înțelesul tuturor, și astfel, să oferim soluții și răspunsuri concrete cu privire la finanțele personale. În cadrul programului Banometru, utilizatorii primesc informații despre ce înseamnă sănătatea financiară. Totodată, obțin claritate în relația cu bugetul personal, sprijin în crearea unui plan de atingere a obiectivului financiar dorit și aplicabilitate”, a declarat Corneliu Ionescu, fondator AEVR și coach Banometru.

Proiectul a fost lansat în anul 2016, iar până în prezent a atras în total peste 3.000 de persoane care au beneficiat de sesiuni de coaching individuale, iar peste 20.000 de persoane s-au înscris în cadrul programului pentru a accesa cursuri și alte materiale educative.

Mai mult decât atât, lansarea platformei în anul 2021 a arătat un interes ridicat din partea publicului, iar în doar doi ani, peste 500.000 de noi utilizatori au intrat pe website, dintre care 12.000 de persoane și-au creat și un cont de membru.

Anul acesta dezvoltatorii proiectului își doresc să atragă peste 2.000 de persoane la sesiunile gratuite de coaching financiar și alte 5.000 de înscrieri pe website-ul Banometru.

Agenția Ideologiq a dezvoltat platforma banometru.ro, iar în prezent se ocupă de monitorizarea și întreținerea platformei, crearea de noi pagini și funcționalități dar și de dezvoltarea strategiilor de comunicare, creație și campanii media.

“Banometru este o platformă dedicată tuturor celor care își doresc să învețe cum să depășească diverse obstacole și provocări, pentru a avea o viață echilibrată din punct de vedere financiar. În acest sens, ne-am dorit să dezvoltăm o platformă intuitivă, ușor de parcurs de către oricine. Luna aceasta, în luna iubirii, am derulat o campanie prin care poți afla cum să te reîndrăgostești de bugetul tău și să te bucuri de lucrurile care îți aduc plăcere, fără griji. În plus, începând de luna viitoare, vom avea activă opțiunea de a oferi un voucher cadou oricui i-ar prinde bine o sesiune gratuită de coaching financiar ”, a declarat Adrian Apostol, fondator și partener Ideologiq.

Banometru este un program gratuit de sănătate financiară, lansat în urmă cu șapte ani și este dezvoltat de către Asociația Educație pentru Viaţă Reală, Asociația pentru Relații Comunitare și ING Bank.

Pentru înscrieri, cei interesați trebuie să acceseze platforma banometru.ro și să urmeze pașii, iar ulterior vor fi contactați de către echipa programului pentru stabilirea tuturor detaliilor privind sesiunea de coaching.

Portofoliul curent de servicii al agenției Ideologiq cuprinde: strategie și consultanță pentru digitalizare, creație, branding, dezvoltare de platforme (site-uri, aplicații, magazine online), evenimente online, programe de loializare, comunicare social media, media & performance (SEO, CRO, Media planning & buying).

Ideologiq (Advanced Ideas Studio SRL) este o agenție de marketing digital și comunicare cu experiență de peste 15 ani în dezvoltarea de tehnologie și comunicare digitală, în piețele din regiunea SEE-CEE, în special în: România, Moldova, Grecia, Cipru, Croația, Slovenia, Bulgaria, Ungaria și Serbia. Agenția Ideologiq oferă clienților săi acces la soluții digitale end-to-end și la servicii de: consultanță, strategie, creație, branding, dezvoltare de programe de fidelizare (B2B, B2C și EVP), dezvoltare de tehnologie și platforme software (web, mobile, e-commerce, AR, VR), comunicare socială online, optimizări ale performanței online (SEO, UX, CRO, PPC), implementare evenimente (online, offline sau hibrid).  

Printre clienții agenției se numără: Raiffeisen Bank, Alliance Healthcare, Pfizer, Boehringer-Ingleheim, Holcim, Somaco, Fresenius, Green Group, Castrol, Michelin, Porsche Inter Auto, Max Bet,  ALPLA, Medsana, Schneider Electric, Signal Iduna sau Zipper.   

Începând din anul 2022 agenția Ideologiq face parte din grupul La Poste, având ca acționar majoritar compania Mediapost Hit Mail SA. Mediapost Hit Mail SA este un integrator de servicii de marketing direct, deținut în proporție de 100% de Poșta Franceză, prezent în piața românească de 25 de ani, având 550 de angajați și o cifră de afaceri de 59 milioane de euro în anul 2022.

Integratorul de servicii de marketing direct Mediapost Hit Mail SA, deținut în proporție de 100% de Poșta Franceză, este prezent în piața românească de 25 de ani și a avut o cifră de afaceri de 49 milioane de euro în 2021, împreună cu cele 4 filiale ale sale din România și cele 2 din Bulgaria. Compania avea înainte de tranzacția cu Ideologiq, 720 angajați (împreuna cu filialele) și oferă soluții integate de logistică pentru promoții de consumatori, pentru cluburi de fidelizare, pentru e-commerce, pentru materiale promoționale și materiale POS, precum și soluții de comunicare multi-canal (SMS, WhatsApp, email, call center), baze de date de marketing, geomarketing și marketing automation. În August 2022, grupul a lansat Vouchers Depot, o filială dedicată voucherelor digitale.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related