Complot #pebune: KFC și TheAlternativeSchool au pus la cale o competiție care să-ți lase gura apă. Concurenții, fluenți în limbaj vizual și copywriting savuros, sunt invitați să creeze 1-3 stickere legate de emoții, personaje, contexte de consum sau produse din universul KFC, pe principiul «good stuff pentru retină, good fun între prieteni».
Data limită – 13 martie, rezultate anunțate pe 17 martie.
Uite de ce merită
Stop scroll: Dincolo de satisfacția de a crea conținut instagramabil, shareuibil și buzz worthy, câștigătorii primesc burse la #SpringSemester @TheAlternativeSchool: training intensiv cu focus pe design, gândire creativă și SoMe cu ghidaj de la speakeri numai unul și unul și destinație Cannes Lions. Pe lista de bunătăți se regăsesc integrarea în platforma de recrutare #TalentMagnet, acces la evenimentele școlii, dar si goodie bag-uri de la KFC pentru creatorii celor mai reușite 4 aplicații. Următoarele 4 primesc acces cu discount la #TheAlternativeSchool: 150 euro + TVA/persoană. Cele mai originale soluții vor fi publicate sub #NewFaces, pe Instagram-ul TheAlternativeSchool, dar au și posibilitatea de-a fi distribuite în universul KFC.
Juriul
Claudia Bodnar, SoMe Manager KFC, Pizza Hut & Taco Bell, Ioana Enache, SoMe Activation Creative Director MRM și Teo Migdalovici, fondatoarea #TheAlternativeSchool vor avea privilegiul să selecteze lucrările câștigătoare.
Important
Lucrările (rezolvate individual sau în echipă de 2) se trimit pe un link de drive, până pe 13 martie, la [email protected].