„Tu ce verifici înainte de somn?” – provocarea lansată de Libresse România și Xperience Media Lab femeilor din România pentru un #SomnFărăGriji

„Tu ce verifici înainte de somn?” – provocarea lansată de Libresse România și Xperience Media Lab femeilor din România pentru un #SomnFărăGriji

Menstruația nu doarme niciodată. În fiecare noapte milioane de femei suferă de insomnia cauzată de menstruație și pierd de-a lungul vieții aproximativ 5 luni de somn din cauza ei. Rușinea și tabuurile asociate cu aceasta nu dispar nici ele. Chiar sunt și mai pregnante. Acest fapt face ca multe dintre femei să depună mari eforturi în a-și transforma rutina de seară într-o continuă căutare de soluții pentru a se simți în siguranță și confortabile de-a lungul nopții.

„Tu ce verifici înainte de somn?” este întrebarea care a dat startul campaniei lansate de Libresse România și Xperience Media Lab ce aduce în atenție o problemă cu care milioane de femei se confruntă, dar despre care prea puțin se discută: insomnia provocată de disconfortul menstrual. Având ca punct de plecare importanța utilizării unui absorbant potrivit pentru fiecare moment al zilei, campania a adus în focus absorbantele de noapte Libresse Goodnight, create special pentru a oferi tuturor femeilor un somn odihnitor, indiferent de poziția de somn.

„Atunci când treci printr-o perioadă dificilă, primul pas pentru a o depăși este comunicarea. Ne-am dorit ca această campanie să fie mai mult decât o simplă informare despre produsele potrivite pentru perioada menstruației, ci o invitație la o discuție deschisă și sinceră. Multe femei încă se tem să abordeze subiectul insomniei provocate de menstruație, însă cu ajutorul creatoarelor de conținut le-am arătat că nu sunt singurele care trec prin astfel de momente și că este ok să vorbească despre problemele lor, fără rușine.”, Loredana Catană, SEE Senior Brand Manager Intimate Hygiene (Libresse & Tena Brands). 

Nicole Cherry, Aluziva, Ines Stana, Florina Toma, Oana Moșneagu, Alexandra Iosif, Andreea Corb și Isan Henrietta au dat startul conversațiilor despre insomniile provocate de menstruație și despre cum  să #DormiFărăGriji folosind produsele potrivite. Fiecare influencer a primit un kit cu produse perfecte pentru a le completa rutina de dinainte de culcare și a ilustrat într-un mod cât mai creativ răspunsul la întrebarea „Tu ce verifici înainte de somn?”, folosind absorbantele de noapte Libresse Goodnight. Creatoarele de conținut au împărtășit cu femeile din comunitățile lor de pe Tik Tok și Instagram propriile experiențe și temerile care le macină în zilele în care menstruația își face de cap.

„Fie că sunt persoane publice sau nu, sunt pasionate de beauty, de fashion sau luptă cu problemele din societate, toate femeile au un lucru în comun și anume grijile pe care și le fac în perioada menstruației. Am vrut să avem alături voci feminine puternice care să atragă atenția asupra acestui subiect sensibil și care să le încurajeze pe femei să vorbească despre cum se simt în acele nopți agitate. Totul s-a dezvoltat în jurul întrebării „Tu ce verifici înainte de somn?”, iar răspunsurile nu au întârziat să apară. Împărtășirea experiențelor le-a dat curaj și altor femei să vorbească despre momentele grele prin care trec și asta este tot ce ne-am dorit. Ne-am gândit că pentru a obține acel #SomnFărăGriji, mai întâi trebuie să cunoști ceea ce poți face și produsele de care ai nevoie ca să-l obții, iar creatorii de conținut aleși în campanie au reușit să transmită toate aceste informații tare și clar în social media.”, Alina Aura Cismaru (Gheorghe), Creative Owner, Xperience Media Lab.

Surpriza campaniei a fost materialul realizat de Oana Moșneagu alături de Vlad Gherman ce a ilustrat relația de cuplu în cea mai agitată perioadă a lunii și le-a dat curaj urmăritoarelor să spună „Și eu trec prin asta!” Ea e precaută, are nevoie de mai multe pregătiri, iar el este gata să o ajute cum poate și să-i ofere pupicul de „Totul va fi bine”. Când nimic nu pare să funcționeze, iar ritualul de seară în doi poate deveni tensionat, se întâmplă ceva neașteptat: Oana descoperă protecția de care are nevoie pentru a dormi relaxată.  Susținerea reciprocă face diferența, alături de utilizarea produselor potrivite, este mesajul pe care Oana și Vlad l-au ilustrat în clip.

Clipurile realizate de creatorii de conținut au strâns peste 1 milion de vizualizări și au ajuns la peste 800,000 de utilizatori. Acestea au reușit să dea startul conversațiilor despre menstruație și despre grijile din această perioadă sensibilă și să atragă atenția asupra importanței utilizării unor absorbante potrivite în funcție de momentul zilei și, mai ales, asupra beneficiilor folosirii absorbantelor Libresse Goodnight pentru a obține un #SomnFărăGriji, indiferent de poziția de somn, pe tot parcursul nopții.

Video-urile au fost amplificate atât pe Instagram și Facebook cât și pe Tik Tok Libresse România cu scopul creșterii gradului de awareness asupra campaniei, dar și pentru a genera un engagement cât mai bun și relevant cu potențialii consumatori ai produsului. Astfel, campania s-a bucurat de un reach unic de peste 7,800,000 și de un număr de vizualizări de aproximativ 22,000,000.

 

Echipa de campanie:

Alina Aura Cismaru (Gheorghe), Creative Owner @ Xperience Media Lab
Loredana Catană, SEE Senior Brand Manager Intimate Hygiene (Libresse & Tena Brands)@ Essity România
Alexandra Mușat, Go Graduate @ Libresse România
Ruxandra Marcu, Digital Content Specialist @ Libresse România
Mădălina Stroescu, Client Service Director @ Omniperform 

Xperience Media Lab este agenția de publicitate full-service ce oferă servicii complete (Social Media & Influencer Marketing, PR, creație, organizare evenimente, producție publicitară) menite să ajute la creșterea sustenabilă a clienților săi, precum: Libresse, Zewa, Tena, Finish, Vanish, AirWick, Lovela, Cillit Bang, Calgon etc. 

Brandul Libresse face parte din portofoliul companiei Essity, o companie internațională de top în domeniul igienei și sănătății care are ca scop îmbunătățirea stării de bine cu ajutorul produselor și serviciilor sale, esențiale pentru viața de zi cu zi. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related