Compania de consultanță în comunicare strategică și data intelligence Cheil | Centrade, hub-ul pentru Europa de sud-est al rețelei Cheil Worldwide, semnează pentru Samsung evenimentul „Share the Epic from Night Land” și cel mai impresionant spectacol de drone organizat până acum de un brand în capitală, pentru a marca lansarea oficială în România a seriei Galaxy S23.
Noua gamă Galaxy S23 intră pe piață cu câteva progrese remarcabile: performanță de excepție a noului procesor Snapdragon 8 Gen 2 for Galaxy dezvoltat în parteneriat cu cei de la Qualcomm, cel mai rapid instalat până acum pe un Galaxy, compatibil cu o experiența de gaming plină de acțiune rapidă și fără probleme de latență, precum și acuratețea camerei foto capabilă de a capta cele mai fine detalii în condiții de lumină scăzută mulțumită noului senzor de 200 de megapixeli, care poate combina 16 pixeli individuali într-unul mai mare pentru a captura mai multă lumina per pixel. Pentru a evidenția aceste performanțe tehnice, evenimentul a fost gândit ca o experiență imersivă si gamified, într-un univers epic de noapte.
Astfel, a luat naștere Night Land, un tărâm fantastic, populat de personaje spectaculoase inspirate de lumea gaming-ului și reprezentative pentru feature-urile telefoanelor, care au oferit o experiență de brand la superlativ. În deschiderea evenimentului, invitații au fost întâmpinați de proiecții video mapping ce au prezentat personajele universului Night Land, inspirate din performanțele noii serii Galaxy S23. „Roboții rezidenți” în costume led au asigurat entertainmentul celor prezenți, conducându-i spre zona de gaming, Neon Park. „The Storyteller”, vocea ținutului Night Land, a ghidat participanții către misiunile pe care le aveau de îndeplinit.
În Neon Park invitații au participat la gaming challenges, lansate de către locuitorii Night Land, printre care Jaxi si Alexa, ambii membri ai #TeamGalaxy. Inovațiile aduse camerei, dar și funcția Night Mode, specifică telefoanelor din gama S Series au fost scoase în evidență de creatorul de conținut Goguci care a povestit extraordinara experiență fotografică la San Francisco în compania unui Galaxy S23 Ultra, cu ocazia evenimentului Samsung Unpacked ținut în The Golden Gate City.
Pentru un eveniment cu adevărat epic și experiențial, povestea Galaxy S23 a fost lansată către publicul larg prin intermediul celui mai mare spectacol de drone de pe cerul Bucureștiului. Pe 14 februarie, aproape 200 de drone au transformat cerul din nordul capitalei într-un ecran virtual, vizibil într-una din cele mai aglomerate zone ale orașului, la o oră de vârf. Spectaculoasa coregrafie a dronelor semnată cu mesajul #ShareTheEpic a fost filmată și fotografiată din nenumărate unghiuri, iar, mai apoi, viralizată pe rețelele sociale.
Povestea spusă de dronele în mișcare a fost cea a unui personaj pasionat de mobile gaming care intră în Night Land unde întâlnește trei eroi, fiecare cu diferite puteri. Noua serie Galaxy S23 îi oferă eroului cea mai înaltă putere – tehnologia necesară pentru a-și duce pasiunea la următorul nivel și a deveni campion în universul Night Land. Finalul poveștii aduce în prim-plan cele trei noi smartphone-uri – Galaxy S23, S23+ și S23 Ultra în trei dintre cele patru culori ale seriei – Phantom Black, Cream, Green și Lavender.
Atât invitații prezenți la eveniment, cât și cei online, au fost încurajați să se joace cu un filtru AR dedicat pentru a deveni un personaj din Night Land-ul virtual.
Evenimentul s-a încheiat cu un concert susținut de Inna, în care artista și-a făcut apariția pe scenă ca un personaj din universul de gaming și s-a transformat ulterior într-unul real, sub ochii celor prezenți.
Noile telefoane din seria Galaxy S23 sunt disponibile din 17 februarie pe samsung.com/ro și în magazinele partenere. Toate modelele vin în patru nuanțe mate inspirate din natură: Phantom Black, Cream, Green și Lavender.
„Lansarea în România a celor mai performante telefoane din seria Galaxy merita un eveniment pe măsură. Astfel, ne-am dorit ca invitații să simtă că intră cu adevărat într-o lume nouă și spectaculoasă. Night Land, universul în care realitatea virtuală și personajele de joc au prins viață pe timp de noapte, a fost un concept realizat de către partenerii noștri de la Cheil | Centrade, alături de care am colaborat de-a lungul timpului pentru numeroase alte proiecte ancorate în universul jocurilor video și metaverse in general. Întreaga experiență a culminat cu cel mai de anvergură spectacol de de drone în sincron realizat până acum în București pentru o lansare de brand. Ne bucurăm că împreună cu partenerii de la Cheil | Centrade și toți cei implicați în acest eveniment reușim să redefinm, an de an, experiența de brand pentru consumatorii și partenerii noștri.” remarcă Simona Panait, Head of Marketing Division, Samsung România & Bulgaria.
„Samsung este partenerul alături de care Cheil a apărut ca rețea în peisajul global de marcomm. Suntem o agenție născută din intersecția între tech, data și brand experience. De aceea, prin tot ceea ce construim pentru acest lider mondial în calitate de brand stewards, ne propunem să onorăm acest legacy unic în piață. Experiența Night Land a implicat nu doar o poziționare strategică curajoasă în teritoriul gaming-ului pe care am clădit foarte frumos împreună în ultimi ani cu rezultate excelente la Effie și nu numai, dar și un efort masiv atât din punct de vedere creativ cât și logistic alături de partenerii noștri cărora le mulțumim și pe aceasă cale. Abia așteptăm să outperform pe următorul brief.”, adaugă Simona Costea, Global Business Leader, Cheil | Centrade.
„Cheil înseamnă «Primul» în limba coreeană iar Samsung este despre leadership în inovație. Așa că pentru fiecare propunere din ultimii trei ani cu care am mers în pitchurile de lansare de Galaxy am căutat să scriem istorie pentru brand printr-o premieră. În 2021 a fost primul eveniment de lansare interactiv dezvoltat chiar înainte ca experiențele de tip metaverse să devină cool. În 2022 a fost primul album original semnat de un brand alături de 22 de videoclipuri filmate integral noaptea cu telefonul pentru a dramatiza funcția Nightography. Iar acum, semnăm împreună primul show de mari dimensiuni de drone pe cerul Bucurestiului. De fiecare dată, propunerea Centrade din pitch a ajuns realitate și apoi pe scenele festivalurilor locale și nu numai. Aceasta este, cred, cea mai bună ilustrare a viziunii «born to outperform» a Cheil Worldwide, o rețea dedicată inovației în experiența de brand. Le mulțumim partenerilor de la Samsung că ne inspiră să ne autodepășim an de an.”, completează Mihai Gongu, Executive Creative Director, Cheil | Centrade.
Credits:
Echipa Samsung România:
Simona Panait - Head of Marketing Division, Samsung Electronics România & Bulgaria
Sabina Știrb – Communications & CC Manager, Samsung Electronics România
Amelia Rusu – Events Coordinator, Samsung Electronics România
Oana Mîță - MX Campaign & Category Coordinator Samsung, Samsung Electronics România
Corina Sandu – Campaign & Categories Manager, Samsung Electronics România
Sara Cristina Elsheikh – PR Specialist, Samsung Electronics România
Raluca Alexe – Social Media Specialist, Samsung Electronics România
Echipa Cheil | Centrade:
Mihai Gongu - Executive Creative Director
Simona Costea - Global Business Leader
Raisa Soare-Șendroiu – Group Creative Director
Raul Ciceu - Senior Art Director
Denisa Armașu – Group Creative Director
Dragos Ionescu – Head of BTL
Camelia Cucu – Sr. Digital Account Manager
Ciprian Văduva – Head of Retail
Ionuț Nicolau – Retail Manager
Gabi Pricob – Retail Project Manager
Eduard Candet – Retail Manager
Marijus Pudar - 3D Architect
Emi Nicolescu - BTL expert
Adrian Damian - scenograf
Conținut video:
Les Ateliers Nomad
Spectacol drone:
Evsky Drone Show
Furnizor tehnic:
Mainstage Production
Furnizor tehnic:
360 Revolution
Locație:
Scenario One Tower
Samsung Electronics Co., Ltd. inspiră oamenii și creează viitorul prin tehnologii și idei. Compania redefinește lumea televizoarelor, pe cea a smartphone-urilor, a dispozitivelor wearables, a tabletelor, a electrocasnicelor digitale, a sistemelor de rețea și memorie și a ecranelor profesionale.
Compania de consultanță în comunicare strategică și analiză de date, Cheil | Centrade, servește drept hub regional pentru rețeaua coreeană Cheil în sud-estul Europei, coordonând strategia de comunicare și creație pentru Samsung. Din portofoliul Cheil | Centrade mai fac parte ENGIE Romania, PROFI România, Opticris, Hochland România, First Bank, Nivea, NN România, Carrefour România, Alpin 57 Lux, Mondelez, Raiffeisen Bank, Point Pickup, Asociația ANAIS și United Way.
În 2018, Cheil | Centrade București a lansat divizia Digital Intelligence and Analytics (DIA), un centru unic de servicii de data intelligence care deservește mai multe piețe din Europa. Înființată în 2022, divizia de Digital Media completează mixul de servicii pe care agenția îl pune la dispoziția clienților săi, beneficiind și de avantajul propriului centru de servicii digitale și analiza datelor. Diviziile DIA şi Digital Media oferă clienților soluții digitale personalizate, folosind cele mai noi instrumente analitice din sfera digitalului.
În 2022, Cheil | Centrade a obținut primul său trofeu de Argint la Effie Europe Awards, dar și primul Grand Prix românesc la IAB Mixx Awards Europe cu campania “Teatrul Cadourilor Dăruite din Vină” pentru Asociația ANAIS, Aurul, Argintul și două trofee de Bronz la Premiile Effie, un trofeu de Aur la Luum Awards, două trofee Crystal la MAD Awards, șapte medalii la Webstock, precum și șase premii la Video Gaming Awards, BizPR Awards și Romanian PR Award. În 2021, Cheil | Centrade a obținut cele mai multe premii (16 lucrări finaliste și 7 medalii) la Webstock Awards, a fost cea mai premiată agenție românească la Cresta Awards, a obținut Marele Premiu al IAB MIXX Awards și trofeul Gold la Internetics. Totodată, a obținut 5 nominalizări și 3 trofee la Premiile Effie în categoriile tech, energie, banking și asigurări.