- GRF+ și CFR 1907 Cluj au devenit parteneri în urma încheierii unui acord strategic multianual.
- Agenția de PR a Anului la Romanian PR Award 2022 o va reprezenta pe campioana României cu scopul de a dezvolta și intermedia sponsorizări comerciale.
Cu o prezență constantă în top 3 jucători de pe piață, GRF+ a semnat un parteneriat strategic multianual cu CFR 1907 Cluj, campioana en-titre a României, cu opt titluri câștigate în total, dintre care ultimele cinci consecutive. CFR 1907 Cluj este primul club de fotbal reprezentat de o agenție în România, iar acordul, primul de acest tip din țară, acoperă nu doar prima echipă, ci și echipele de copii și juniori, echipa a doua și echipa de fotbal feminin, având ca scop dezvoltarea și intermedierea de noi parteneriate comerciale, în vederea dezvoltării activităților de marketing și sponsorship, dar și a creșterii veniturilor clubului.
„Suntem mai mult decât încântați să anunțăm parteneriatul cu CFR 1907 Cluj, iar faptul că este o premieră în industrie ne bucură cu atât mai mult, venind ca o confirmare a activității noastre în zona sponsorizărilor comerciale, dar și a comunicării în domeniul sportiv. Această asociere și colaborare reprezintă un pas important pentru evoluția marketingului sportiv la nivel local și ne mândrim să avem alături și să reprezentăm un club precum CFR, un adevărat exemplu de profesionalism și performanță în România. Așteptăm cu nerăbdare viitoarele proiecte pe care le vom dezvolta împreună și prin care vom putea să aducem „meaning+” fanilor, sponsorilor, fotbalului, dar și sportului”, a declarat Victor Voicu, Head of Sports & Sponsorship, GRF+.
„În primul rând, dorim să le urăm celor de la GRF+ bun-venit în familia CFR Cluj! Suntem încrezători că acest parteneriat va fi un punct de referință în fotbalul românesc și că va contribui la îndeplinirea dorinței de a le oferi suporterilor noștri o experiență unică nu doar din punctul de vedere al performanței sportive, ci și al activităților și proiectelor de marketing pe care vrem să le dezvoltăm în continuare alături de parteneri”, a declarat Tudor Pop, Operations Manager, CFR 1907 Cluj.
Fondată în 1997 ca parte a grupului local de comunicare BBDO, GRF+ (sub denumirea GraffitiPR) a devenit în 2001 o agenție de comunicare de sine stătătoare, cu un portofoliu propriu de clienți și capabilități multiple de comunicare. Afiliat exclusiv pentru România al rețelei globale Ketchum din 2012, GRF+ dezvoltă campanii de marketing integrate PR-driven, extinzându-și capabilitățile în zona digitală, strategie și servicii de creație, CSR și sustenabilitate, advocacy, public affairs, influencer marketing, evenimente, sports marketing și altele.
Cu o prezență constantă în top 3 jucători de pe piață, echipa GRF+ numără, în 2022, peste 100 de consultanți cu expertiză diversă în domeniile HoReCa, FMCG, oil & gas, auto, banking, pharma, IT&C, GRF+ are ca misiune realizarea campaniilor și dezvoltarea de proiecte cu impact maxim în business și în societate.
Clubul de fotbal CFR 1907 Cluj a fost fondat în 1907, în Cluj-Napoca, ajungând una dintre cele mai titrate echipe din țară. Astfel, CFR Cluj a câștigat opt titluri de campioană a României în ultimii 14 ani, dintre care cinci consecutive (2007/ 08, 2009/ 10, 2011/ 12, 2017/ 18, 2018/ 19, 2019/ 20, 2020/ 21, 2021/22), a fost de patru ori câștigătoarea Cupei României (2007/ 08, 2008/ 09, 2009/ 10, 2015/ 16), dar și a Supercupei României (2009, 2010, 2018, 2020).