Cum s-a văzut campania de lansare a căștilor Hama PASSION TURN, primele căști din România care se transformă în boxă portabilă

Cum s-a văzut campania de lansare a căștilor Hama PASSION TURN, primele căști din România care se transformă în boxă portabilă

Agenția The  Parenthood a pregătit intrarea pe piața de tehnologie din România a noilor căști  Hama PASSION TURN printr-o campanie de Digital PR inedită! O serie de tiktokeri și influenceri de lifestyle din România au avut parte de o experiență plăcută de tip #unboxing, iar feedback-ul pozitiv vis-à-vis de produs nu a întârziat să apară.

Fiecare influencer a primit câte o cutie personalizată care conținea o surpriză dulce (brioșe ornate cu note muzicale și steluțe din marțipan branded HAMA) și … Ta-dam!... noile căști Hama PASSION TURN, primele căști care se transformă în boxă portabilă!

“A fost o reală încântare să trimit un astfel de KIT de PR către Influenceri. Facem constant astfel de campanii și este extrem de “hrănitor” când primim feedback pozitiv post campanii. Toți cei care au testat căștile Hama PASSION TURN au fost surprinși de calitatea impecabilă a sunetului, amblu și echilibrat, dar totodată și de capacitatea lor de a deveni o boxă portabilă”, declară Adriana Iordan, Account Manager la The Parenthood Agency.

“Cu un design ergonomic, noile căști oferă un confort deosebit la purtare, fiind echipate cu pernițe pentru urechi și cu o bandă reglabilă, care se poate adapta formei capului. Astfel, utilizatorul se poate bucura de o experiență cât mai plăcută pe perioade lungi de utilizare. Elementul surpriză al căștilor este însă reprezentat de sistemul inovator 2-în-1, care le permite utilizatorilor să le transforme într-o boxă portabilă și în felul acesta să se bucure de muzică de calitate și  în compania prietenilor lor,   declară Adelina Panait, Marketing Manager Hama România.

Pe lângă componenta de #unboxing agenția s-a ocupat și de transmiterea informațiilor legate de lansare către presa de tehnologie, lifestyle news și business din România.

 

Echipa de campanie:
Adelina Dondorici, Head of @ The Parenthood Agency
Adriana Iordan, Account Manager @ The Parenthood Agency
Magad Câmpeanu, Account Manager @ The Parenthood Agency
Adelina Panait, Marketing Manager @ HAMA ROMÂNIA

Agentia The Parenthood este specializata pe zona de PR si Influencer Marketing. Dintre clientii agentiei se numara: Hama Romania, Disney Romania, MAGNA Pharm România, Danone Romania, The Family Butchers, Ewopharma Romania, Laboratoires THEA, ND Medhealth Romania, GN Group (JABRA), Topfer Romania si multe alte branduri si companii.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related