Când echipa Leo Burnett Bucharest a făcut cunoștință cu brandul Winner, acesta se afla în poziția unui challenger cu o ofertă foarte bună pentru jucători și o filosofie de business care își propune să ofere acestora noi oportunități de joc și câștig (de unde și sloganul lor Mereu ceva diferit).
Având în vedere contextul de categorie - una extrem de aglomerată, cu peste 10 branduri care comunică în mod constant, cu investiții media consistente și execuții greu de diferențiat - sarcina agenției a fost să prezinte avantajele Winner într-un mod disruptive, care să ajungă rapid la consumatori. Astfel, echipa și-a propus să asigure coerența în comunicare printr-o platformă proprie brandului, dar care să permită execuții proaspete și buzzworthy, respectând mantra Mereu ceva diferit.
În acest context, echipa Leo Burnett Bucharest a pornit chiar de la numele brandului, căruia a căutat să-i dea sens pentru consumatori, suprapunându-l peste un insight foarte puternic: jucătorii pariază nu doar pentru câștigul financiar, ci și pentru distracție și pentru a-și confirma că au dreptate. Caută de fapt o senzație unică, o combinație de adrenalină, bucurie, mândrie și satisfacție - ceva ce poate fi descris extrem de simplu: Winner Feeling. De aici a mai fost doar un pas până la execuții creative memorabile.
Pentru a transmite acest sentiment printr-o experiență multi-senzorială, dar și pentru ca Winner să iasă în evidență în calupul publicitar, muzica a devenit un ingredient principal în platforma Winner Feeling. Fiecare spot TV a devenit o reinterpretare a unei piese care vorbește deja despre câștig și transmite sentimentul de învingător.
Astfel, în campania de lansare, a fost reinterpretată piesa ,,Zeu” de la Spike, o piesă foarte cunoscută și actuală. ,,Nimeni nu mă vede că sunt zeu, îmi zic Winner - nu-i numele meu” a devenit rapid un earworm și a transmis perfect starea de Winner Feeling.
După succesul acesteia, la a doua execuție, echipa s-a confruntat cu provocarea de a scoate încă un hit marca Winner în contextul campionatului mondial de fotbal. De această dată, atenția s-a îndreptat către piese din alte genuri muzicale, chiar și din alte epoci (Mereu ceva diferit). Nu a durat mult și au ajuns la ,,Banii vorbesc” de la Holograf, o piesă cu un vibe foarte puternic, atemporal, care spune lucrurilor pe nume.
Cele două execuții creative au fost foarte vizibile și memorabile, iar rezultatele nu au întârziat să apară.
,,Campania a avut un impact semnificativ în business: deschiderile de cont cu depuneri aproape s-au dublat, valoarea depunerii medii s-a mărit, iar cota de piață Winner a crescut cu 60%.
Nu în ultimul rând, noua direcție de comunicare și rezultatele de mai sus i-au făcut și pe cei din echipa Winner să experimenteze Winner Feeling”, a declarat Bogdan Lefter, Marketing Director Winner.
Credits:
Echipa Winner:
Bogdan Lefter – Marketing Director
George Nilca – COO
Alexandru Soare – Marketing Operations Manager
Leo Burnett Bucharest este Agenția Anului la EFFIE Awards România 2018, 2019, 2020 și 2021. În același timp, este cea mai bine clasată agenție din regiune în Effie Global Index (#2 în Europa & #11 în lume).
În mod constant o agenție de top, Leo Burnett a reușit de-a lungul timpului să creeze lideri de piață din clienții pentru care a lucrat și să își asigure atât recunoaștere locală, cât și internațională, câștigând trofee și nominalizări la cele mai importante festivaluri de creație din industrie, precum: Cannes Lions, Golden Drum, Eurobest, Clio Awards, Andy Awards, D&AD, ADC*E, FIBRA, Internetics și multe altele.
WINNER este o companie organizatoare de jocuri de noroc ce a intrat pe piața românească în anul 2013 ca agenție de pariuri offline și cu un scop bine definit: să ofere cele mai bune servicii și cote de pariere. În 2016, a primit din partea Casino inside titlul de “Cel mai bun operator de pariuri tradiționale” și este unul din cei mai cunoscuți operatori de pariuri din România. Intenționăm să evoluăm continuu și să oferim clienților noștri o experiență de top.
La WINNER ne bazăm pe standarde înalte de calitate de la care nu ne abatem niciodată și pe o echipă formată din adevărați profesioniști cu experiență în domeniu.