Anul 2022 a adus pentru TheNEW confirmarea pariului pe creativitate: pe de o parte, recunoasterea locala si internationala in festivaluri de creatie, pe de alta parte afilierea la cea mai hot retea globala de agentii independente.
Campania The Bear Right a obtinut argint la Internetics, bronze la Epica si doua trofee la IAB MIXX, fiind nominalizata si la Grand Prix. Bazata pe o actiune de trolling la adresa brandurilor care folosesc imaginea ursilor in comunicarea de brand, campania propune un “copyright pe urs” in demersul de a ajuta organizatia de activism de mediu Agent Green sa stranga fondurile necesare constructiei unui sanctuar de ursi in Carpati. Avandu-l ca protagonist pe Charlie Ottley, “The Bear Right” contine 6 spoturi dedicate cate unui brand “vinovat” si assets de social media.
Echipa care a contribuit la crearea campaniei este formata din:
Oana State, Creative Director/copywriter
Alexa Dumitrana, Art Director
Petronela Burlanescu, Social Media Manager
Sebastian Luba, Social Media Director
Victor Gavril, PR Director MCCANNPR
Radu Lupu, Loops Production
Alecu Ionescu, Loops Production
Gabriel Paun, Agent Green