Combinațiile iau cu asalt lumea ofertelor în cel mai nou show lansat de Kaufland și v8, „Puși pe combinații”.
Românii iubesc combinațiile. „Să te descurci” e în ADN-ul nostru. Oricine vede o combinație bună, cu greu își poate ține în frâu dorința de a profita. Și ce loc e mai bun de făcut combinații, dacă nu Kaufland?
Din dorința de a educa oamenii despre cum să ia decizii avantajoase pentru buzunarele lor, într-o perioadă provocatoare din punct de vedere financiar, Kaufland lansează show-ul “Puși pe combinații”. Astfel, Kaufland România ajunge la al treilea show de entertainment lansat într-un an, după “Pe Limba Românilor” și “Dragostea Trece prin portofel”, care au devenit repere pentru industrie într-un timp record și au strâns milioane de vizualizări.
„Știm cu toții că românilor le plac combinațiile avantajoase în orice aspect al vieții de zi cu zi. Kaufland e locul unde ei pot găsi prețuri atât de mici încât să facă N combinații luate câte K. De aici ne-a venit ideea să le și arătăm clienților noștri, într-un mod umoristic și adaptat modului de comunicare din social media, idei de combinații 100% pe bune pe care oricine le poate face la cumpărături pentru un coș atât de ieftin. Personajele alese sunt reprezentate de actori talentați care aduc un plus de valoare proiectului”, a spus Silviu Buidan, Head of Marketing Digital, Kaufland România și Republica Moldova.
În fiecare episod din show, Alex Bogdan, Nicu Banea, Cristian Balint, Gabi Costin și Luiza Stoica joacă pe rând rolul unui combinator adevărat care împărtășește o combinație din domeniul său, care se aplică și în universul Kaufland. Kaufland și v8 reușesc astfel să pună combinator lângă combinator, life hack lângă life hack, ca să le dea oamenilor sfaturi de cum să iasă pe plus la cumpărături.
"Puși pe combinații este un show de entertainment care schimbă complet clasicul narativ al promovărilor de oferte. Discursul despre oferte care de obicei e plictisitor și lipsit de haz e împins mai departe prin umor cu fiecare replică din show, cut după cut. Partea bună este că până acum online-ul românesc ne-a arătat că apreciază umorul și sinceritatea din tone of voice-ul Kaufland, ceea ce nu poate decât să ne bucure și să ne facă mândri de combinatorii noștri. Să ajungi la 2 milioane de vizualizări cu primul episod nu e chiar un lucru ușor de atins, mai ales când vorbim și de niște rezultate organice foarte bune." a declarat Adina Stănescu, Creative Director v8.
Proiectul se desfășoară exclusiv în mediul online. Episoadele emisiunii sunt difuzate integral pe canalul de YouTube Kaufland România la intervale de 2 săptămâni. Pentru celelalte platforme de social media ale Kaufland România: Facebook, Instagram și TikTok, a fost gândit un conținut extra care conține memes, challenge-uri, conținut cu durată scurtă, diferit de cel din episodul principal.
Până acum, primul episod a ajuns la 2 milioane views și un engagement & reach organic nemaiîntâlnit în isoria altor show-uri făcute de Kaufland.
Credits:
Echipa Kaufland
Alina‑Roxana Golopența – Marketing Director
Silviu Buidan - Head of Digital Marketing
Maria Ionescu - Senior Marketing Specialist
Valeria Romanciuc - Social Media Marketing Specialist
Iustin-Răzvan Moței - Social & Online Marketing Specialist
Cosmin Ezaru – Creative Marketing Director
Echipa v8
Adina Stănescu – Creative Director
Andreea Siran – Group Creative
Adriana Paulică – Senior Art Director
Rareș Boghiu – Art Director
Laura Fluture – Senior Art Director
Paul Crăciunescu - Senior Copywriter
Alexandra Coancă – Account Manager
Corina Angearu – Client Service Director
Ionuț Andrei – GM & Strategy Director
Andrei Dragu – Chief Operations Officer
Liviu Isop – AV Producer
Scriptwriter - Sergiu Floroaia
Echipa de producție
Casa de producție - Bread
Regizor - Octav Gheorghe
DP - Cosmin Fericean
Producător - Iulia Dăncilă
UPM - Alex Burlac
Coordonatori producție - Monica Nicolae/Mihai Cristescu
Art Director - Raluca Ioanovici
Wardrobe Stylist - Silvia Cristescu
Editare - Andrei Bălășoiu
Colorizare - Andu Radu
Online content - Nicolae Anghel
Coordonator post producție - Mihnea Trancu
Compania v8 este un business 100% românesc, înființat în 2013, poziționându-se în piață ca agenția care oferă clienților săi campanii care dau dovadă de curaj atât din punct de vedere creativ, cât și strategic, sub sloganul „ideas for growth”. Printre clienții v8 s-au numărat, din 2013 până în prezent, Kaufland, Sensiblu, Omniasig, Orange, Sanofi, Cris-Tim, BRD, Napolact, Vodafone, Radio Guerilla, Johnson&Johnson, Dr. Oetker, Bioderma, Park Lake, Selgros, Bergenbier sau Zentiva.