[Marketing 2023] Andrei Cismaru: Anii de pandemie ne-au învățat importanța unui brand bine construit, a unei comunicări coerente și a gândirii strategice, în locul heirup-urilor ocazionale

[Marketing 2023] Andrei Cismaru: Anii de pandemie ne-au învățat importanța unui brand bine construit, a unei comunicări coerente și a gândirii strategice, în locul heirup-urilor ocazionale

Anii dinaintea pandemiei au fost confortabili pentru branduri, însă, precum adolescenții ajunși la maturitate și puși față în față cu viața, companiile au învățat, vrând-nevrând, că nu pot reuși fără o gândire strategică, explică Andrei Cismaru, expert marketing digital și CRM.

În ultimul an, brandurile au mutat focusul de pe achiziția de clienți pe dezvoltarea relației cu cei existenți, un trend care va continua și în 2023. Deși se dă mai multă atenție nevoilor clienților în general, mai e loc de îmbunătățire pe partea de segmentare a audienței și adaptare a mesajelor, observă Andrei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related