[Refresh creativ] Ruxandra Papuc: Suntem o generație de creativi cu knowledge holistic, de la business needs, la TikTok challenges

[Refresh creativ] Ruxandra Papuc: Suntem o generație de creativi cu knowledge holistic, de la business needs, la TikTok challenges

E greu să găsești un mix bun, dar cel de acum din agenții – dintre juniorii Gen Z și creativii cu epoleți – dă naștere unor proiecte bune și ajută la dezvoltarea unor profesioniști valoroși. După o generație obsedată de muncă și de craft, vine una care se concentrează pe wellbeing și responsabilitate, spune Ruxandra Papuc, Executive Creative Director, McCann Bucharest.

Ruxandra pune mult accent pe dezvoltarea oamenilor și spune că profesioniștii de top pe care i-a ajutat să crească sunt cea mai mare realizare a ei. Rolul directorului de creație este să-și ajute echipa să transforme ideile ambițioase în proiecte și să simtă că a lăsat ceva bun în urmă.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related