Up Romania alături de agenția Digital Wand lansează o nouă campanie dedicată Up Dejun, cardul de masă prietenos cu stilul de muncă sănătos.
Finalul de an, în cele mai multe cazuri, este o perioadă plină de agitație la serviciu, în care cu toții urmărim să finalizăm cât mai multe proiecte înainte de vacanța de sărbători. Ne sunt familiare tuturor acele momente în care nu ne mai putem concentra nici măcar asupra celor mai simple task-uri.
De aceea, pentru a putea continua munca într-un mod echilibrat și eficient, întâmpinând sărbătorile alături de cei dragi cu multă energie, avem cu toții nevoie „să fim chemați” în pauza de masă!
În acest context, campania “Up Dejun aduce angajații din România la masă!” reamintește încă o dată importanța pe care o au pauzele la locul de muncă și, mai ales, pauza de masă, pentru echilibrul și sănătatea angajaților.
Mai mult, Up Dejun știe cât de importantă este reconectarea echipei într-un spațiu „real”, într-un alt context decât cel de muncă.
După perioada pandemică ce ne-a obligat să interacționăm mai mult virtual decât personal, campania pune accent pe conexiunea de la locul de muncă și pe socializarea din timpul pauzei de masă, un atu prețios pentru lucrul în echipă.
“Scopul Up România este acela de a vedea echipele din România motivate, știm astăzi mai mult decât oricând că business-ul se face cu oameni plini de energie și de entuziasm. Pauza de prânz poate fi o sursă de inspirație, o conectare cu echipa, un moment în care ”deschizi” noi experiențe, împreună cu oamenii alături de care stai 8 ore pe zi. Vrem ca angajații din România să folosească Up Dejun ca pe un vehicul de bună dispoziție, la restaurant, la cafenea, la masă cu echipa. Up este despre mai mult, despre business, despre experiențe, despre viață, iar această campanie este despre oameni, fie că vorbim de cei care au creat această campanie, sau de cei care o văd și se lasă inspirați de ea. O dedicăm clienților noștri și celor peste 1 milion de beneficiari Up România.”, a spus Loredana Vatavoiu - Marketing Director Up Romania.
Despre spot
Spotul TV dedicat campaniei vorbește despre o situație des întâlnită la birou: mijlocul zilei când ședințele par să nu se mai termine și minutele până la pauza de prânz par nesfârșite. Aici intervine Up Dejun și te scoate în pauza de masă, deschizând noi experiențe în echipă și redându-ți energia pentru tot restul zilei.
“Am încercat să ilustrăm într-un stil cât mai fresh și pozitiv rolul Up Dejun în viața de la job a utilizatorilor săi. Astfel, conceptul creativ atribuie cardului Up Dejun rolul de “cod secret”, cunoscut însă de insiders (membrii echipei), care odată folosit, declanșează buna dispoziție asociată mersului împreună la masă”, spune Olivia Catană, Executive Manager Digital Wand.
În perioada campaniei, spoturile vor rula la TV și în mediul online, completate de campania Outdoor si un proiect special in metrou, având misiunea de a inspira utilizatorii și de a-i invita la o pauză binemeritată de masă.
Echipa de proiect
Echipa Up Romania
Loredana Vătăvoiu - Marketing Director
Andreea Ene - Campaign Manager
Ana Toma - Marketing Specialist
Echipa Digital Wand
Olivia Catană - Executive Manager
Alex Hariga – Art Director
Ștefania Păruș - Copywriter
Ximena Cilibiu - Managing Partner
Echipa de producție Parcfilm
Tudor Hermeneanu - Regizor
Vlad Anitei - DOP
Luigi Enciu - Producator
Up România face parte din Grupul Up și deservește peste 25.000 de clienți și peste 1.000.000 de beneficiari. Cu o prezenţă de 20 de ani în România, compania oferă diverse instrumente de motivare și soluții financiare avantajoase pentru performanța businessului companiilor:
1. Produse și servicii care facilitează viața de zi cu zi a salariaților prin accesul la beneficii în multe domenii – carduri Up Dejun, Up Cadou, Up Cultură, Up Vacanță, tichete de creșă;
2. Platforma de beneficii flexibile – Up MultiBeneficii;
3. Soluții digitale interactive de incentivare și recompensare – STIM Online;
4. Servicii dedicate comercianților;
5.Soluții personalizate pentru modernizarea l sectorului de acțiune socială -tichete sociale, tichete sociale pentru grădiniță
Digital Wand este agentia de comunicare nascuta din ADN-ul TECH al Senior Interactive Group, ce imbina experienta relevanta in data marketing, tehnologie si inovatie a grupului cu abordarea specifica “marketingului empatic”. Astfel, in contextul evolutiei catre hiper personalizarea comunicarii, avem mereu in focus conexiunea autentica si emoțiile care aduc brandurile mai aproape de oameni.
Oferim servicii de comunicare digitala pentru brandurile Intersnack Romania (Chio, Nutline si Pombar), Pernod Ricard Romania (Absolut Vodka, Ballantine’s, Jameson, Chivas, Havana Club, Beefeater), Up Romania (Up Dejun, Up Cadou, Up Vacanta, Up Romania – brand corporate), Mars CEE, Nordic Foods (Heinz), Rompak, Fundatia Bosch.