MedLife semnează Galeria Poveștilor care Vindecă, prima activare de brand din România implementată cu programul de inteligență artificială Midjourney

MedLife semnează Galeria Poveștilor care Vindecă, prima activare de brand din România implementată cu programul de inteligență artificială Midjourney
  • Promotor al creativității pentru un viitor mai sănătos, MedLife a fost presenting partner la IAA Creativity4Better, unul dintre cele mai importante evenimente de marketing și comunicare din România.
  • MedLife l-a prezentat pe scena evenimentului pe Matthew Luhn, unul dintre cei mai buni storytelleri din lume, cu peste 25 de ani de experiență în crearea și dezvoltarea de filme, emisiuni TV și jocuri video pentru Pixar, The Simpsons, ILM și alte studiouri.
  • Inspirați de Matthew, dar și de tema conferinței - „Back to the human touch in communication”, MedLife a creat „Galeria Poveștilor care Vindecă“, o expoziție în care participanții la eveniment și-au putut transforma în timp real propriile povești în ilustrații fantastice, cu ajutorul tool-ului de inteligență artificială Midjourney.
  • În parteneriat cu agenția de comunicare integrată KUBIS, MedLife devine astfel primul brand din România care semnează o activare de brand ce folosește platforma Midjourney și potențialul creativ al inteligenței artificiale.

Într-o lume în continuă schimbare, poveștile sunt tratamentul ce aduce speranța pentru un mâine mai bun. Pentru creativii din România, dar și de peste granițe, Conferința Globală IAA Creativity4Better este un eveniment de referință despre storytelling, unde au ocazia de a afla cum pot crea povești autentice, de la unii dintre cei mai cunoscuți publicitari și storytelleri din întreaga lume. Cea de șasea ediție a avut loc pe data de 3 noiembrie la Opera Națională București și a reunit la fața locului peste 800 de marketeri și publicitari din țară, dar și din afară.

Fiind un adevărat susținător al storytelling-ului, MedLife s-a alăturat evenimentului în calitate de presenting partner și și-a propus să ofere comunității creative o experiență unică, interactivă, care să demonstreze puterea vindecătoare a poveștilor și să inspire participanții în activitatea lor. Astfel, MedLife a ales o soluție creativă bazată pe inteligență artificială și a creat „Galeria Poveștilor care Vindecă”, devenind primul brand din România ce a utilizat tool-ul de AI Midjourney într-o activare dedicată consumatorilor. Proiectul a fost implementat cu ajutorul partenerului Kubis, agenția de comunicare integrată care a propus conceptul și mecanica.

Lansată în vara acestui an, Midjourney este o platformă care generează imagini senzaționale cu ajutorul inteligenței artificiale în baza descrierilor textuale. Tool-ul a câștigat rapid awarenewss în afară datorită funcționalităților sale, iar prin acivarea realizată la conferința IAA, MedLife l-a adus mai aproape de publicul din România.

În cadrul evenimentului, MedLife a facilitat, de asemenea, prezența speaker-ului principal, Matthew Luhn, aflat pentru prima oară în România. Matthew este unul dintre cei mai buni storytelleri din lume și are peste 25 de ani de experiență în crearea și dezvoltarea de filme, emisiuni TV și jocuri video pentru Pixar, The Simpsons, ILM și alte studiouri.

„În spitalele și clinicile MedLife poveștile ne ajută să ne înțelegem mai bine pacienții, sunt prima legătură între mamă și copilul nou-născut sau tratamentul ce readuce speranța pentru cei care trec prin momente dificile. Poveștile ne dau încredere și ne pot vindeca. Ne-am alăturat Conferinței Globale IAA Creativity4Better din dorința de a inspira comunitatea creativă din România cu noi insight-uri pentru crearea unor povești memorabile. În plus față de prezența lui Matthew Luhn, care a impresionat audiența prin discursul său, ne-am dorit să îi provocăm pe participanți să experimenteze puterea poveștilor într-o manieră autentică. Știam că Midjourney este un tool tot mai cunoscut în afară, ba chiar un pic controversat, însă am considerat că avem un context potrivit pentru a experimenta o formă de storytelling inovatoare, alături de comunitatea creativă prezentă la conferință. Rezultatele au fost într-adevăr surprinzătoare, iar poveștile participanților s-au transformat într-o galerie digitală plină de culoare și emoție”, spune Florentina Grosu, Brand Communications Manager MedLife Group.

 

Aproape 100 de povești generate real-time au fost expuse în galeria MedLife

Creativii prezenți au fost invitați să spună o poveste pornind de la una dintre cele cinci valori MedLife - Grijă, Speranță, Încredere, Respect și Empatie. Fiecare dintre ei a putut da propria interpretare valorii alese, scriind în landing page-ul activării o întâmplare, o istorie, o experiență, pe care, ulterior, Midjourney o transforma într-o ilustrație spectaculoasă.

Expoziția a numărat aproape 100 de tablouri cubiste sau suprarealiste, create în timp real cu Midjourney, pe tot parcursul zilei, și expuse digital pe ecranele galeriei de la corner-ul MedLife. În plus, participanții le-au putut lua acasă ca o amintire despre puterea fiecăruia dintre noi de a ne folosi imaginația pentru bine.

„Mulți dintre noi ne gândim la inteligența artificială ca la un înlocuitor al profesioniștilor din industriile creative, dar Galeria Poveștilor care Vindecă a fost exact opusul. Abordarea acestei activări ne arată că potențialul AI-ului atinge punctul maxim de inspirație fix atunci când e folosit de către oameni. Ne bucurăm că alături de MedLife am putut fi primii care demonstrează asta, iar dorința participanților de a interacționa cu această activare ne entuziasmează cu atât mai mult“, a completat Marius Goleanu, Head of Innovation KUBIS.

 

Credits:

Echipa MedLife România:
Ina Bădărău-Ilie, Head of Communications
Florentina Grosu, Brand Communications Manager
Diana Ionașcu, Brand Communications Manager
Alina Dobra, Brand Communications Manager
Monica de Romeo, Head of Marketing
Costin Martin, Digital Marketing Specialist 

Echipa Kubis:
Bianca Mănescu – Head of Strategy & Social Intelligence
Adelina-Maria Luca - Group Account Director
Andreea Chisalom – Account Manager
Carina Toma - Creative Director
Marius Goleanu – Head of Innovation
Dragos Aliciu - Senior Copywriter
Alina Răduț - Senior Art Director
Andrei Ionică - Social Media Manager

Producție și implementare BTL:
Oana Chira

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kubis

KUBIS is a creative agency led by curiosity. Vigilant and open-minded, we feed our minds with science and our hearts with fiction. We like to go bold, we want to go big, and we like to go first. Our ideas are... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related