Într-o piață aglomerată și dinamică, cu mulți comunicatori globali cu vechime, brandul românesc de hrană uscată pentru câini Thank’Q de la GAMA GAMA, și-a propus să aducă o infuzie de spirit local și a ales să celebreze toate tipologiile de câini, mai ales pe cei care nu sunt obișnuiți cu lumina reflectoarelor.
„Produsele noastre din categoria V4M, Thank’Q Standard și Thank’Q plus, au un raport calitate-preț foarte bun. Deși suntem prezenți pe piață din 2013, este prima dată când apelăm la o campanie de comunicare pentru acest brand din portofoliul nostru, totodată este și primul brand din categoria sa care va avea o campanie dedicată pe TV. Facilităm accesul la o mâncare corectă, la un preț foarte bun, pentru ca toți câinii, indiferent de mediul de care aparțin și rolul pe care îl joacă, să poată fi hrăniți echilibrat”, a declarat Georgiana Gheorghiu, Marketing Manager GAMA&GAMA.
„Brandul aduce o odă istețimii canine, prin instanțe amuzante care surprind cât de mult aduc acești câini în comunități/ familii. Un focus special a fost pus pe „câinii din schimbul 3”, acei underdogs pe care uităm, de multe ori, să-i apreciem la adevărata valoare. Iar filmările doar au confirmat ideea campaniei, întâlnind unii dintre cei mai profesioniști și talentați actori cu care am avut plăcerea să lucrăm vreodată”, a declarat Andreea Baltă, Account Director DDB România.
Spotul TV este o succesiune de secvențe în care strălucesc diverși prieteni blănoși, actori sau amatori, jucându-și perfect rolurile, de la câinii care se asigură că nu întârziem dimineața până la câinii care oferă partenerul perfect de joacă pentru cei mici. O surpriză foarte plăcută s-a dovedit a fi și filmarea de la stână, unde câinii de acolo, deși nu sunt de profesie actori, ci paznici, au arătat un profesionalism și un talent aparte.
Campania de comunicare a început pe 25 noiembrie și este declinată pe online și TV.
Activitatea companiei GAMA & GAMA a început în anul 1994, ca o afacere de familie. După 28 de ani, a reușit să păstreze în continuare trăsăturile unei familii, să respecte tradiția, dar în același timp să rămână actuali. Deține propria moară de porumb cu o capacitate de măcinare de 50.000 de tone pe an, unde se produc atât mălai grișat, cât și furajer. Un alt segment important în care activează cu statut de producător este hrana pentru animalele de companie, unde recent s-a achiziționat o nouă linie de ultimă generație pentru producție și împachetare, cu o capacitate de 180.000 de tone pe an. Din portofoliul nu lipsesc nici băuturile răcoritoare carbogazoase, unde există o capacitate de producție anuală de 50 de milioane de litri, dar nici băuturile energizante și apa de masă.
Misiunea companiei este înțelegerea si cunoașterea nevoilor cumpărătorilor. Respectul și grija pentru viața și nevoile consumatorilor sunt principalii triggers în realizarea produselor, compania fiind mereu preocupată de creșterea calității și de diversificarea gamelor de produse. De aceea se investește continuu în tehnologie și resurse umane punând accent pe performanță, parteneriate alese exigent și cunoașterea în detaliu a cumpărătorilor și consumatorilor deopotrivă.
DDB România este agenția de creație membră The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din România și include agenții specializate în servicii de creație, media, digital, branding, relații publice, producție, marketing experiențial și evenimente speciale.