Schlosser&Friends si-a facut debutul in piata incepand cu anul 2017, crescand “incet, sigur si sanatos” asa cum descriu evolutia cei doi fondatori, Oana si Flaviu Bereny.
”Ne bucura faptul ca formam o echipa buna cu clientii nostri, iar anul acesta am reusit sa bifam obiectivele setate pentru 2022 si sa realizam campanii de care suntem mandri” a mentionat Oana Bereny, co-fondatorul agentiei.
Avand actionariat 100% romanesc, Schlosser&Friends se caracterizeaza ca fiind o agentie care propune strategia parteneriatului cu clientii, o abordare profesionista in schimbul unui know-how castigat in ani de campanii reusite.
Flaviu Bereny considera agentia ca fiind un business cu filosofie de familie care isi propune sa “build brands and to grow figures”.
Selgros Cash&Carry
Noua platforma de comunicare este construita pe idea familiei de pasionati. Pentru ca intr-o familie fiecare are pasiunile lui, de la cel mai mic la cel mai mare. Si pe toate le poti implini la Selgros. Un brand pasionat de calitate, prospetime si diversitate.
Campanii tactice cu tematica
Italian week
Greek week
Grill&Camping
Anul acesta a avut loc cea de-a XII-a editie Arena Bucatarilor organizata de Selgros Romania, renumita competite dedicata gastronomiei romanesti. O editie incendiara, in care competitia a fost una stransa atat la categoria de Juniori cat si la cea de Seniori.
KMG International
Campanie de imagine 2022. Campanie in care am evidentiat efortul din ultimii ani a unei companii de top din industria de oil&gas cu traditie in piata romaneasca. O companie orientata catre inovatie si dezvoltare pe toate palierele societatii, o companie care investeste constant in tehnologie, oameni, mediu inconjurator si societate.
Rompetrol Downstream
Campanii de comunicare pentru lansarile noilor produse din portofoliul hei, campanii de comunicare a promotiilor din statiile Rompetrol sau a parteneriatelor dezvoltate anul acesta.
“E foarte important sa cautam mereu cele mai bune variante prin care sa rezolvam brief-urile primite, ba chiar sa depasim asteptarile. E obligatoriu sa privim obiectivul clientului ca fiind si obiectivul agentiei, facand abstractie de orice premiu, festival sau alte asteptari financiare adiacente am putea avea si care nu sunt in acord cu dorintele celui care ne-a solicitat expertiza. Nu ne propunem sa avem o alta linie de finis in afara de cea impusa de brief”, a mai subliniat Flaviu Bereny.
Schlosser&Friends este o agentie de publicitate 360, avand in portofoliu servicii de strategie de brand&strategie de comunicare, cu tot ce implica acestea (concept creativ, plan de comunicare dezvoltat in functie de obiectivele brandului, declinari ale conceptului pe touchpoints: TV, Radio, In Store, Digital, Social Media, Direct mailing, OOH, BTL events/activari).
“Tot ce ii trebuie unui brand sanatos”, a precizat Oana Bereny.
Portofoliul agentiei:
Portofoliul agentiei numara nume sonore in investitiile de marketing si comunicare.
- Selgros Cash&Carry - servicii de strategie, dezvoltare concepte de comunicare, dezvoltare campanii ATL, in store si Digital.
- Rompetrol Downstream - servicii creatie pentru comunicarea In Store
- KMG Rompetrol - servicii creatie materiale corporate si HR
- Playtika – servicii creatie
Filosofie:
“Simplitatea este sofisticarea extrema”, conform lui Leonardo da Vinci.
CEO - Flaviu Bereny, capul limpede al echipei, cu background de jurnalism.
“Obiectivele de business sunt esentiale, fara ele nu poti merge pe un drum ascendent, nu poti construi. Insa si mai important este sa ai langa tine oamenii potriviti. Echipa este mai importanta decat orice."
Oana Bereny (Managing Director)
“Este foarte important sa gasesti echilibrul perfect intre old and new school. Viteza de schimbare a societatii este uluitoare, si e esential sa tii pasul cu noile trenduri/nevoi/realitati ale consumatorului. Dar la fel de important este sa nu uiti etapele de constructie corecte, cum sa faci sa ai rezultate pe termen lung, nu doar articifii de moment.”
Irina Ganda (Senior Art Director)
Eu când am venit la Schlosser&Friends eram după un break-up cu altă agenție și nu eram pregătită să intru în alta creație. Dar Oana m-a convins să vin la un interviu, macar o ora, așa o cafea de vorba... Și nu am mai plecat. #loveatfirstbrief
Sorana Anger (Account Manager)
Viata la Schosser&Friends…
Suna ca un titlu de carte autobiografica.
But, to be fair, cand ma gandesc la inceputul meu in aceasta agentie, I count it as momentul in care am inceput sa lucrez pe bune in publicitate.
Aveam some knowledge si dorinta sa know more, dar vroiam sa ‘invat’ in termenii mei, intr-un mediu care incurajeaza oamenii sa step out of the box, sa lase un pic ‘procedurile’ din mana si sa vada unde-i ‘duce’ publicitatea asta.
Si am gasit la Schlosser fix asta: un mediu in care esti incurajat sa experimentezi toate laturile acestui domeniu. Unde te simti liber sa descoperi daca esti fan digital, copywriting sau strategie… Unde e OK sa ai initiativa, sa-ti exprimi un gand creativ pe o campanie fara sa ranesti orgolii sau sa simti ca you’ve overstepped.
Cred ca toate de mai sus don’t just happen. Ele tin strict de modelul de leadership ales de Managerul nostru. E un lead by example type of approach la Schlosser.
Si asta ne inspira sa fim the best versions of ourselves, sa livram pe brief si on time.
Alexandra Mandres (Junior Art Director)
Nu cred ca experienta Schlosser poate fi insumata in cateva cuvinte. In general cand cineva trebuie sa dea un citat referitor la agentia in care lucreaza o sa vorbeasca despre cat de minunati sunt oamenii, ce mediu creativ au si cum sunt o adevarata familie. Schlosserii sunt gasca aia de prieteni misto, cum aveai in liceu sau in facultate. Pentru mine cel mai important lucru, atunci cand vine vorba de job, este sa am confortul psihic ca oamenii din jurul meu "have my back". Asta este pentru mine una dintre cele mai frumoase experiente profesionale de pana acum, si ca sa parafrazez o alta colega, planul meu de viitor este sa ies la pensie de la Schlosser!