Müller România și Mediapost Martech semnează parteneriatul pentru automatizarea serviciilor de marketing prin intermediul HubSpot

Müller România și Mediapost Martech semnează parteneriatul pentru automatizarea serviciilor de marketing prin intermediul HubSpot

Müller România, unul dintre cei mai importanți producători europeni de lactate, prezent pe piața locală începând cu anul 2008, demarează, alături de Mediapost Martech, companie românească specializată în automatizarea serviciilor de marketing, vânzări și suport clienți, parteneriatul pentru automatizarea serviciilor de marketing prin intermediul HubSpot, demonstrând încă o dată poziționarea companiei spre inovație, Müller România fiind prima companie românească din categoria sa care implementează un proces de automatizare prin intermediul HubSpot.

De-a lungul timpului, Müller și-a cimentat poziția de trend setter în industria de lactate - un exemplu recent fiind noile game Müller Vegan și Müller Protein care vin să confirme acest statut - astfel că inițierea unui proces de transformare digitală și automatizare nu este decât o continuare logică a unei viziuni constant îndreptate spre viitor. În plus, în ultimii ani, companiile au fost nevoite să se adapteze multor provocări neașteptate care au demonstrat încă odată că a fi adaptabil și agil sunt sinonime cu succesul și dezvoltarea afacerii. Mai departe, alegerea a fost evidentă: HubSpot, platforma CRM numărul #1 la nivel mondial și Mediapost Martech, HubSpot Diamond Partner local, cu care a fost elaborat întregul plan de automatizare: de la consultanța inițială, la implementarea efectivă și suportul post-implementare.

În prezent, Müller România și Mediapost Martech au început procesul de onboarding și au finalizat cu succes faza inițială de HubSpot account set-up. Următoarele etape se vor desfășura în jurul celor trei obiective de marketing automation stabilite inițial: lead capturing și lead converting, lead engagement și lead nurturing, personalizarea serviciilor de marketing.

“Am pornit în această călătorie a automatizării serviciilor de marketing cu aceleași două valori principale în minte: clienți și calitate. Desigur că ne dorim să oferim clienților noștri produse de über calitate și über gust, dar ne dorim și o über comunicare în relația cu aceștia. Serviciile și expertiza oferite de HubSpot și Mediapost Martech ne vor ajuta atât în loializarea bazei actuale de clienți și prospecți, cât și în extinderea acesteia.”, Ramona Zamfir, Marketing Manager Müller Dairy România.

 

ˮEste privilegiul nostru să fim partenerul unui brand care își dorește un proces autentic de transformare digitală cu ajutorul căruia să își dubleze sau chiar tripleze indicatorii de performanță, reducând și semnificativ resursele de timp și costuri alocate proceselor de marketing. Echipa Mediapost Martech este alături de Müller în întregul proces de onboarding, oferind expertiza necesară bifarii cu succes a tuturor etapelor.ˮ, Cătălin Vlad, HubSpot Specialist Mediapost Martech.

Mediapost Martech oferă servicii de onboarding și consultanță automatizare prin intermediul platformelor HubSpot, Salesforce și monday.com pentru întregul spațiu EMEA. Acoperim exclusiv cu resurse interne toate fazele unui proiect de automatizare: consultanța inițială, arhitectura bazei de date, implementare efectivă, integrări, training personalizat și suport post-implementare.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related