[Refresh creativ] Alex Petrescu: „Avem o idee mișto” nu mai convinge pe nimeni. Directorii de creație sunt forțați să creeze o nouă specie de creativitate, adaptată la business

[Refresh creativ] Alex Petrescu: „Avem o idee mișto” nu mai convinge pe nimeni. Directorii de creație sunt forțați să creeze o nouă specie de creativitate, adaptată la business

După studii fără legătură cu publicitatea și multe încercări nereușite de a intra în industrie, Alex Petrescu și-a început cariera de strateg, care l-a dus ulterior în rolul de director de creație. Dar nu oricum, ci încălcând și reinventând regulile.

Alex Petrescu, Creative Director VMLY&R, spune că nu a fost un strateg de catalog, și nici director de creație clasic nu este. Pentru el a funcționat să fie creativ cu fișa postului, să vină cu idei și când nu i se cereau și să accepte că a greși face parte din proces. Deși și-a croit propriul stil cu încredere, a pornit cu teamă în rolul de director de creație. Ce părea însă un dezavantaj la început s-a transformat în avantaj, iar acum se mândrește cu momente precum cel în care a urcat pe scena de la Cannes cu tricolorul României.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related