Profesioniști români din cadrul Publicis Groupe în juriul Eurobest 2022

Profesioniști români din cadrul Publicis Groupe în juriul Eurobest 2022
Maria Tudor, Chief Operating Officer, Publicis Groupe CEE/ Alexandra Caciur, Head of Data & Business Intelligence, Digitas România

Maria Tudor, Chief Operating Officer, Publicis Groupe CEE va juriza proiectele înscrise la Eurobest Awards, categoria Media, în timp ce Alexandra Caciur, Head of Data & Business Intelligence, Digitas România va juriza lucrările din cadrul Eurobest Young Creatives Competition.

Printre experții de top anunțați în juriul ediției Eurobest din acest an se numără doi profesioniști din cadrul Publicis Groupe. Maria Tudor, Chief Operating Officer, Publicis Groupe CEE și Alexandra Caciur, Head of Data & Business Intelligence, Digitas România vor evalua lucrările înscrise în cadrul Eurobest Awards 2022 și, respectiv, Eurobest Young Creatives Competition 2022.

Cu peste 27 de ani de experiență în industria comunicării, Maria Tudor a cunoscut toate etapele prin care a trecut aceasta în România, dar și în restul Europei. Pasiunea pentru domeniul media, combinată cu atenția la detalii, dar și o bună evaluare a imaginii de ansamblu i-au adus nenumărate premii și recunoașteri în cadrul industriei. Începând de anul trecut, Maria Tudor ocupă funcția de Chief Operating Officer al Publicis Groupe CEE.

,,Am fost încântată să aflu că voi face parte din juriul Eurobest 2022. An de an urmăresc cu încântare festivalul și an de an sunt impresionată de originalitatea campaniilor înscrise și de ambiția pentru rezultate de business cuantificabile. Mă simt inspirată de creativitatea și bogăția industriei noastre. Eurobest este pentru mine unul dintre principalele repere când vorbim despre industria creativă din Europa. Felicitări tuturor membrilor juriului, de asemenea, deoarece evaluarea corectă a numărului mare de proiecte înscrise necesită timp și energie. Aștept cu nerăbdare faza finală a procesului de evaluare, în persoană, la Londra”, a afirmat Maria Tudor, Chief Operating Officer, Publicis Groupe CEE.

În cadrul Eurobest Awards 2022, Maria Tudor va juriza, alături de profesioniști de renume internațional, lucrările înscrise în categoria Media.

Eurobest Young Creatives Competition

Totodată, anul acesta, ca parte a Eurobest Awards 2022 se desfășoară și Eurobest Young Creatives Competition, adresată tinerelor talente din industrie. Alexandra Caciur, Head of Data & Business Intelligence, Digitas România, face parte din juriul desemnat în acest an să evalueze lucrările înscrise în competiție.

,,Este o onoare să fac parte din juriul uneia dintre cele mai importante competiții europene adresate tinerilor din industria comunicării și, totodată, o ocazie unică de a lua contact cu cele mai creative minți din Europa. Totodată, este lăudabilă inițiativa organizatorilor de a include în juriu profesioniști cu o diversitate de expertize (în cazul meu, Data), care pot veni cu perspective diferite asupra lucrărilor înscrise. Cred că în acest fel se asigură o evaluare autentică și conectată la situația actuală a industriei, definită de o continuă schimbare, de introducerea unor noi platforme și tehnologii, dar și de multă originalitate generată din întâlnirea tinerilor creativi cu acestea. Sunt nerăbdătoare să aflu cum ne vor surprinde participanții din acest an”, a declarat Alexandra Caciur, Head of Data & Business Intelligence, Digitas România.

Având o experiență de 17 ani în industria de comunicare, Alexandra Caciur urmărește în egală măsură ideea creativă și execuția acesteia, dar și datele care se află la baza unei campanii.

Câștigătorii Eurobest 2022 care vor obține premiile Gold, Silver și Bronze vor fi anunțați luni, 12 decembrie 2022, în timp ce câștigătorii premiilor Grand Prix și ai premiilor speciale vor fi anunțați miercuri, 14 decembrie 2022.

Publicis Groupe România, prezent de peste 25 ani pe piața locală, este cel mai mare grup de marketing, comunicare și transformare digitală din România, având la bază sinergia dintre Creativitate și Tehnologie. Grupul oferă clienților acces la cele mai avansate Servicii și Instrumente de lucru, concentrate în patru arii de expertiză: Comunicare, Media, Data și Tehnologie.

Cu o expertiză solidă în toate verticalele de business relevante, Publicis Groupe România asigură, prin modelul său de business - Power Of One - un Management fluid al Resurselor și Competențelor alocate fiecărui Client în parte.

În portofoliul Publicis Groupe România se află unele dintre cele mai puternice agenții de marketing și comunicare din lume: Publicis, Leo Burnett, Saatchi&Saatchi+The Geeks, MSL The Practice, Zenith, Starcom și Spark Foundry

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


The Geeks Bucharest

The Geeks este parte din Saatchi Creative Hub Bucharest, impreuna cu Saatchi & Saatchi Romania. Agentia se pozitioneza ca un partener de business cu focus pe solutii creative multidisciplinare de comunicare si... vezi detalii »

Digitas

Digitas este agentia de Connected Marketing, construita pe principiul ca exista modalitati mai bune pentru ca brandurile sa se conecteze cu oamenii. Valorificam capabilitati complete de date, tehnologie,... vezi detalii »

Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Zenith

Zenith este The ROI Agency. Printr-o combinatie unica de date, tehnologie si specialisti in domeniu, facem fata chiar si celor mai complexe provocari si contribuim activ la cresterea business-urilor clientilor... vezi detalii »

Branduri

Festivaluri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related