Cea mai mare agentie de creatie a Olandei, Ubachs-Wisbrun, va fuziona cu PPGH JWT in ianuarie 2007, devenind Ubachs-Wisbrun/JWT, anunta Media & Marketing.
Compania nou formata va deveni cea de a treia companie ca marime la nivel national, dupa TBWA Nederland si DDB Amsterdam, avand 180 de angajati.
Fondatorii UW vor detine 40 % din actiunile agentiei nou infiintate, iar JWT restul, ceea ce este destul de neobisnuit pentru o filiala a WPP. Ralph Wisbrun va fi chief executive of Ubachs-Wisbrun/JWT, iar Wim Ubachs chief creative officer. Harry Kramp, chairman la PPGH JWT va deveni non-executive chairman si consultant dupa ce fuziunea se va incheia, in timp ce CEO-ul Barbara Angeli Radovani va ramane in board.
Intre cele doua agentii exista insa un conflict de interese care trebuie rezolvat: UW detine contul Saab, iar JWT pe cel al BMW. Alti clienti importanti ai UW sunt branduri nationale ca: Rabobank, distribuitorul de alimente C1000, agentia de turism ANWB si producatorul de alimente energetice Essent. PPGH JWT se ocupa de clienti internationali, printre care Vodafone, Unilever si Shell.