Ubachs-Wisbrun si PPGH JWT devin una

Cea mai mare agentie de creatie a Olandei, Ubachs-Wisbrun, va fuziona cu PPGH JWT in ianuarie 2007, devenind Ubachs-Wisbrun/JWT, anunta Media & Marketing.

Compania nou formata va deveni cea de a treia companie ca marime la nivel national, dupa TBWA Nederland si DDB Amsterdam, avand 180 de angajati.
Fondatorii UW vor detine 40 % din actiunile agentiei nou infiintate, iar JWT restul, ceea ce este destul de neobisnuit pentru o filiala a WPP. Ralph Wisbrun va fi chief executive of Ubachs-Wisbrun/JWT, iar Wim Ubachs chief creative officer. Harry Kramp, chairman la PPGH JWT va deveni non-executive chairman si consultant dupa ce fuziunea se va incheia, in timp ce CEO-ul Barbara Angeli Radovani va ramane in board.
Intre cele doua agentii exista insa un conflict de interese care trebuie rezolvat: UW detine contul Saab, iar JWT pe cel al BMW. Alti clienti importanti ai UW sunt branduri nationale ca: Rabobank, distribuitorul de alimente C1000, agentia de turism ANWB si producatorul de alimente energetice Essent. PPGH JWT se ocupa de clienti internationali, printre care Vodafone, Unilever si Shell.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Branduri

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related