MIZAR, retailer de fashion cu tradiție pe piața din România, ce propune articole de îmbrăcăminte premium pentru femei, o numește pe Ioana Ciurcea în funcția de Retail Manager.
Cu o experiență de peste 22 de ani în retail, timp în care a lucrat pentru unele dintre cele mai mari branduri din industria de fashion, Ioana este responsabilă de strategia de business a rețelei de magazine fizice MIZAR, politica de prețuri, mix de produse, people management & customer care.
”Obiectivul principal, în perioada următoare, este ca MIZAR să devină unul dintre cele mai cunoscute brand-uri românești din retail-ul autohton, cu un model de business omnichannel, prin care să oferim o experiență de shopping completă, în toate touchpoint-urile, prin calitatea și unicitatea produselor.” a declarat Ioana Ciurcea.
Într-o industrie extrem de competitivă și dinamică, prin prisma numărului mare de jucători din piață, este important să fii întotdeauna orientat spre client. Este o mare provocare să răspunzi nevoilor acestora și MIZAR asta își propune: să ofere îmbrăcăminte și accesorii de calitate, la un preț bun, în acord cu tendințele actuale.
„Promisiunea noastră pentru 2023 este să încercăm să găsim acel echilibru între tendințele modei și dorințele clientelor noastre și să facem tot posibilul pentru ca acesta să se regăsească în viitoarele colecții. MIZAR este un brand cu un potențial mare de creștere, de aceea cred cu tărie că, printr-o dezvoltare continuă a liniilor vestimentare, investiție în soluții inovatoare și completarea colecțiilor cu categorii noi de produse, nu doar că va ține pasul cu evoluția pieței, dar va reuși să treacă proba timpului.” a completat Ioana Ciurcea.
MIZAR este un brand de fashion 100% românesc, cu o istorie de peste 25 de ani pe piață și oferă clientelor sale mai multe posibilități de a-și alege ținutele preferate, în magazinul online mizar.ro și în cele 17 magazine din 14 orașe ale țării.