IAA Young Professionals, asociația tinerilor profesioniști din industria de marketing și comunicare din România, organizează cea de-a douăsprezecea ediție CompetițIAA. Înscrierile sunt deschise până pe 8 noiembrie, 23:59.
CompetițIAA - unul dintre cele mai longevive proiecte ale asociației IAA YP – este un concurs dedicat studenților curioși și creativi, pasionați de marketing și comunicare, ce le oferă contextul perfect de a-și pune în practică abilitățile și pasiunea pentru lumea MarCom, oferind soluții brief-urilor date de sponsorii programului.
„Inteligența artificială face parte din viețile noastre mai mult decât ne lăsăm să credem. Pentru CompetițIAA 12, aducem clasicii (The Old) la aceeași masă cu tehnologia din prezent (The New).
2022 marchează aniversarea a 12 ediții de CompetițIAA, iar IAA Young Professionals continuă să ridice punți între brandurile de azi și tinerele talente din MarCom. Cu fiecare ediție pe care o adăugăm acestui proiect, construim lumi noi, dedicate brandurilor partenere, bazate pe idei fresh ale studenților din noua generație.
Așteptăm cu nerăbdare să vedem ce briefuri au pregătit BCR și Tazz, iar pe studenții din MarCom îi invităm să aplice la CompetițIAA 12, pentru o porție autentică de briefuri pe bune, insighturi la cald și idei creative.”, a declarat Sabrina Vlăsceanu Președinte IAA Young Professionals România.
Prin specificul său, CompetițIAA depășește așteptările de la an la an, iar ediția cu numărul 12 nu face excepție. Ediția de anul acesta este una în care vechiul se îmbină cu noul, teoria cu experiența practică și se pun pe masă briefuri reale, de la companii de top din România.
Tinerii la început de drum, de oriunde din țară, pot intra în competiție având ocazia să se facă remarcați prin ingeniozitatea soluțiilor pe care le vor oferi în cadrul pitch-urilor finale.
Studenții de până în 26 de ani (licență sau master) trebuie să formeze echipe de 3-5 membri și se pot înscrie prin intermediul unui formular.
Pe tot parcursul desfășurării proiectului, echipele vor avea parte de suport și îndrumare din partea voluntarilor, dar și de traininguri speciale din partea IAA Young Professionals, menite să antreneze creativitatea nu doar în cadrul CompetițIAA, ci și mai departe în carieră. Ideile bune sunt recunoscute, echipele câștigătoare primind marele premiu în valoare de 500 euro.
Briefurile din cadrul ediției cu numărul 12 vin din partea sponsorilor: BCR și Tazz.
Tema propusă anul acesta este inspirată din dorința de inovație constantă care pune perfect în valoare învățăturile de peste ani. Partenerii acestei ediții așteaptă de la concurenți insight-uri puternic ancorate în realitatea contemporană și, la final, vor ca aceștia să prezinte campanii creative și eficiente ce rezolvă într-un mod ingenios cerința brief-ului.
Înscrierile se fac până pe 8 noiembrie, ora 23:59.
IAA Young Professionals România este un program al International Advertising Association ce reuneşte tineri profesionişti sau studenţi în ultimii ani de studiu universitar, atraşi de pasiunea comună pentru domeniul marketingului şi al comunicării. La nivel internațional, asociația are peste 4000 de membri din 33 de țări: Australia, Austria, Bahrain, Bangladesh, China, Coreea de Sud, Danemarca, Egipt, Elveția, Emiratele Arabe Unite, Ghana, Hong Kong SAR (China), India, Iran, Italia, Japonia, Kuweit, Liban, Macau SAR (China), Malaysia, Nepal, Nigeria, Pakistan, Polonia, România, Regatul Țărilor de Jos, Rusia, Serbia, Sri Lanka, SUA, Taipeiul Chinez (Taiwan), Ungaria, U.K.
Cele mai importante proiecte dezvoltate de IAA Young Professionals România sunt: CompetiţIAA (concurs de marketing și comunicare), Serile YP (dezbateri şi workshop-uri), GalerIAA (evenimente dedicate pasiunilor creative) și Civic Vox (soluții de marketing pentru ONG-uri).
IAA YP România este câștigătoarea IAA YP Chapter Excellence Compass Award în 2016, 2018 și 2020, find desemnată ca cea mai activă și creativă filială YP din lume.