Craft Interactive: Despre campaniile Google Ads Performance Max

Craft Interactive: Despre campaniile Google Ads Performance Max

Au trecut câteva luni de când monitorizăm campanii Google Ads Performance Max pentru diferite tipuri de business-uri pe care le sprijinim pe partea de marketing online și vrem să așternem pe hârtia digitală câteva impresii și recomandări.

Calitatea campaniilor Performance Max

Așa cum Google Ads recomandă direct în platformă, stadiul de excelent trebuie neapărat atins, pentru că atunci e în parametrii oferind mixul ideal de costuri vs rezultate.

După pornirea campaniilor și după ce ies din stadiul de learning, Machine Learning-ul Google începe să strângă date iar după ceva timp începe să claseze fiecare asset oferit (imagini, texte, clipuri video, logo) afișând individual low, good, best.

Evident, schimbând asseturile low cu unele mai bune se ajunge la stadiul de excelent.

Mai puțin timp pentru gestionarea campaniilor Performance Max

Spre deosebire de campanii Google Ads Search sau de Display unde e nevoie de atenție sporită prin adăugări sau eliminări de cuvinte cheie sau ajustări de dispozitive, demografice, geografice etc., în cazul campaniilor Performance Max petreci mai puțin timp datorită automatizărilor oferite de Google pentru acest tip de campanie.

Performance Max e perfectă pentru magazinele online

Fostele campanii Google Shopping s-au transformat în Performance Max, iar în scenariul ideal în care contul Google Ads e conectat cu Google Merchant Center prin feed de produse din magazinul online, noul tip de campanie e perfect pentru zona de e-commerce.

Noi am observat în medie o scădere a costului per click de aproximativ 3 ori și o creștere de conversii dublate.

În cazul business-urilor care au scop lead generation situația a fost alta la noi, am observat o scădere de conversii pe partea de lead-uri.

Brand awareness combinat cu Performanță

Campaniile Performance Max ajung în anumite touch pointuri digitale cu anumite tipuri de assett-uri în anumite zone în care cu campaniile vechi nu ajungeam. Produc diferite rezultate combinate de la comenzi online, afișări pe Youtube, trafic online, audiențe mărite create în avans ș.a.m.d. 

Chintesența campaniilor Google Ads

Spre deosebire de vechile tipuri de campanii afișate în zone diferite, Performance Max este distribuită în Google Search, în Gmail, pe Google Maps, pe Youtube și în rețeaua Dsplay de site-uri prin Discovery.

În concluzie

Performance Max e o campanie mai performantă, cu mai puțină muncă investită în gestionarea ei, mai atractivă pentru oamenii care o văd și cu rezultate amplificate în mai multe profile digitale unde branduri sunt prezente online.

Dacă ai nevoie de sprijin pentru a porni o campanie Performance Max ne poți scrie și găsim soluțiile ideale pentru brandul de care te ocupi.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Craft Interactive

Suntem agenție de performance marketing. Construim mixul ideal de soluții digitale integrate, cu care creștem performanța și notorietatea business-urilor. Suntem specializați în Strategie digitală, Branding,... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related