La Fix, noua campanie BRD semnată de v8, îți arată cum poți transforma orice dorință în realitate, cu Cardul de Credit BRD Mastercard

La Fix, noua campanie BRD semnată de v8, îți arată cum poți transforma orice dorință în realitate, cu Cardul de Credit BRD Mastercard

De ce te-ai mulțumi cu mai puțin, când poți merge La Fix? Ei bine, dacă ai Cardul de Credit BRD Mastercard, cu 6 rate fără dobândă oriunde în lume, nu mai e nevoie să faci astfel de concesii când vine vorba de cumpărături, și-au propus BRD și v8 să demonstreze prin campania „La Fix”, susținută organic de beneficiile cardului de credit. Campania pornește de la insight-ul că, de multe ori, când vrei să-ți cumperi ceva, ajungi să nu-ți iei FIX lucrul pe care ți-l doreai, ci sa alegi ceva pe-aproape. Sau cel puțin asta ți-ai dori să crezi, pentru că rezultatul e adesea inferior, consumator de timp, și uneori chiar mai costisitor decât ce ți-ai fi dorit cu adevărat.

„Ne-am dorit să ieșim din paradigma de banking în care prezentam doar cifre si beneficiile asociate  produselor  și să deschidem discuția cu publicul nostru despre viață, despre nevoi și deciziile pe care le luam, unele corecte, informate, „la fix”, și unele mai puțin inspirate, compromisuri care pot umbri sau chiar distruge o bucurie mult așteptată”, spune Anca Nuțiu, Director Executiv Retail BRD.

Cu toții avem povești de spus despre momentele în care ne-am simțit nevoiți să ne mulțumim cu planul B, C sau D – soluții „Pe-Aproape” – pentru a ne încadra în buget. Dar atunci când ne dorim ceva cu adevărat, este important să știm că putem merge „La Fix”, încă de la început. Și pentru a lua decizia corectă ne ajută – și amuză – să ascultăm întâmplările neașteptate ale celor care au aflat prea târziu de beneficiile Cardului de Credit BRD Mastercard.

„Campania este un pas extra față de comunicarea clasică de banking. Conceptul integrează atât beneficiile financiare ale produsului, cât și o dimensiune nouă de storytelling, și mizează pe ideea de distracție, pornind dintr-un insight valoros și continuând cu povești în care ne regăsim despre situații cu gust amar pe care le-am creat noi înșine când am luat decizia greșită”, spune Adina Stănescu, director de creație v8.

De aceea, la invitația v8 și BRD, șapte vedete și creatori de conținut au dat startul discuției, împărtășindu-și astfel de pățanii, cu sare și piper. Astfel, Andra, Dr. Mihail Pautov, Sore, Sînziana Sooper, Elwira Petre, Corina Caragea și Teodora Istrati, autoarea blogului Teo’s Kitchen, povestesc în aceste două luni cum în loc să meargă la fix cu ce-și doreau, au ajuns pe-aproape, sperând că această soluție le-ar putea aduce un avantaj financiar. (Spoiler alert: nu le-au adus).

Însă fiind totodată o campanie care trezește imagini și emoții vii în memoria fiecăruia, provocarea v8 și BRD a mers mai departe de sfera influencerilor, către dimensiunea artiștilor. În cadrul campaniei, trei ilustratori, Loreta Isac, Sasha Lazăr și Wanda Hutira au transpus vizual propriile instanțe în care și-ar fi dorit să meargă la fix, dar au ajuns pe aproape.

Iar aceste ilustrații ale momentelor „Pe-aproape” trăite de artiști se regăsesc acum pe 100 de tote bags, care pot fi câștigate de oricine își povestește propriile astfel de experiențe „La Fix vs. Pe-aproape” în formularul din Landing Page, astfel intrând automat în tragerea la sorți. Astfel, oricine poate intra în comunitatea La Fix, amintindu-și achizițiile pe care le-au făcut pentru a înlocui obiectele sau experiențele la care visau. Userii sunt invitați pe landing page-ul de campanie să își spună propriile povești, când nu au mers La fix.

„Îmi doream o fustă de la designer-ul meu preferat. Eu port mărimea M, dar pentru că la reducere era doar mărimea L, am zis…haide, aia e. Cât de largă poate fi? Ei bine, acum, de fiecare dată când o port, trebuie să o ridic la fiecare 3 pași. Ca e lălâie. Și mereu mă gândesc că, dacă aș fi avut Cardul de Credit BRD, probabil acum nu aș fi ridicat fusta la 3 minute, de parcă aș avea un tic nervos.”, Eliza. 

„Eram plecat din țară acum ceva ani și închiriam un apartament. Era gol, așa că a trebuit să îmi iau mobilă și câteva electrocasnice. Am rămas fără bani, iar noptiera (doar una, da!) am improvizat-o din 2 scânduri și niște cărămizi. Cert e că într-o noapte m-a trezit un mare TROSC. Căzuse noptiera pe telefon. Cu cardul de credit puteam să mă duc la un magazin normal să-mi iau o noptieră, dacă tot poți plăti cu el oriunde în lume, nu doar în România. Lesson learned.”, Andrei. 

„Pe-aproape e povestea vieții mele. De când eram mică și-mi doream o păpușă Barbie, să i se îndoaie mâinile și picioarele, și primeam păpuși Cindy, cărora nu li se îndoia nimic. Acum e la fel. Mi-aș lua teniși cu roz sclipici, dar cei simpli roșii sunt la reducere. Deci îi iau pe ăia roșii. Care nu merg cu nimic din garderobă”, Maria.

Mesajul campaniei este amplificat într-un mix de medii, de la digital la radio și print, toate trimițând la conținutul Landing Page-ului dedicat și ajutând astfel la compilarea unui adevărat compendiu al experiențelor care ar fi putut fi La Fix, însă au ratat startul.

Și pentru cei care vor să meargă La Fix cu următoarele cumpărături, dar încă nu știu cum, BRD a pregătit soluția: în perioada campaniei, până pe 10 noiembrie, cei care își fac Cardul de Credit BRD Mastercard online sau în sucursală, intră automat în tragerea la sorți pentru unul dintre voucherele cadou eMAG, în valoare de 1.500 de Lei.

Credits:

Echipa v8
Adina Stănescu – Creative Director
Sandra Cristu – Senior Copywriter
Anca Masek – Senior Art Director
Mădălina Belu – Account Director
Ionuț Andrei – GM & Strategy Director

Echipa BRD
Despina Stoica – Brand Manager
Miruna Vlad –  Senior online marketing specialist
Ana Tacu – Online marketing specialist
Robert Momeu – Online marketing specialist
Mircea Barbulescu – Digital Marketing Manager
Anca Abaza – Director de Marketing

Compania v8 este un business 100% românesc, înființat în 2013, poziționându-se în piață ca agenția care oferă clienților săi campanii care dau dovadă de curaj atât din punct de vedere creativ, cât și strategic, sub sloganul „ideas for growth”.  Printre clienții v8 s-au numărat, din 2013 până în prezent, Kaufland, Sensiblu, Omniasig, Orange, Sanofi, Cris-Tim, BRD, Napolact, Vodafone, Radio Guerilla, Johnson&Johnson, Dr. Oetker, Bioderma, Park Lake, Selgros, Bergenbier sau Zentiva.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Sectiune



Branded


Related