Maria-Cristina Trepcea este cel mai nou membru al echipei de top management din cadrul agenției de comunicare integrată pastel. Cu peste 10 de experiență de client service în agenții de creație, atât în România, cât și în Marea Britanie, Maria, în rolul său de New Business Director, are responsabilitatea de a dirija și a îndeplini strategia de new business a pastel, urmărind să crească outputul agenției în materie de campanii integrate, de CSR și employer branding.
“Pentru pastel, este prima dată când avem un om desemnat pe New Business și ne bucurăm că acest om este Maria. Până acum pastel s-a dezvoltat organic, am fost onorați că am fost recomandati de clienții noștri și am construit ca urmare a reputației noastre. Acum, la aproape 17 ani de la înființare, cu o viziune specifică pentru dezvoltarea noastră pe mai departe, venirea Mariei în echipă îmi oferă încrederea că împreună cu ea și echipa vom putea duce agenția din ce în ce mai aproape de îndeplinirea acestei viziuni.”, spune Dana Nae Popa, owner&managing director pastel.
“Sunt fericită să-mi pun experiența și energia în slujba unei agenții 100% românești și independente, a unei organizații care valorizează integritatea și umanitatea la fel de mult precum creativitatea și eficacitatea. Sunt fericită să fac parte dintr-o echipă cu oameni ale căror skilluri le respect la fel de mult pe cât le admir valorile și care mă fac să fiu mândră că trăiesc și lucrez în țara mea.”, a declarat Maria-Cristina Trepcea, New Business Director pastel.
“M-am simțit imediat de-ai casei. A ajutat mult faptul că suntem cu toții la birou și că lucrăm literalmente cot la cot. Pe lângă faptul că aici și oamenii, și termenele sunt respectate, că sunt urmărite nu doar rezultatele de business, dar și impactul social, un privilegiu de care mă bucur este faptul că fac parte dintr-o echipă asumată, matură, agilă, cu competențe complementare și toate in-house. După doar câteva luni, număram pitch-urile câștigate împreună și avem apetit pentru mai mult.”, a completat Maria.
pastel este o agenție de comunicare cu o abordare strategică și creativă, cu o activitate de peste 16 ani pe piața din România, peste 6.000 de campanii și proiecte dezvoltate, și un portofoliu de clienti din arii diferite, precum banking, auto, FMCG, servicii, industrie, B2B, IT, ONG, retail etc.
Cu o echipa formată din aproape 40 de profesioniști, agenția oferă în prezent servicii de comunicare integrată pentru campanii ce se desfășoară atât în România, cât și la nivel regional.
Printre clienții și brandurile pentru care agenția lucrează se numără: Autism Voice, Avon, ColgatePalmolive, De’Longhi Romania, Fundația Conservation Carpathia, Fundația Sensiblu, Groupe Renault, Hornbach, Inka, Leoni, Jacobs Douwe Egberts, JTI Romania, Maspex, Mondelez, Sameday, Sandoz, Sun Plaza, TCC.