Toamna se numără evenimentele bune. Cum a transformat The Parenthood Agency grădina Ambasadei Franței din Romania în “casa” URIAGE

Toamna se numără evenimentele bune. Cum a transformat The Parenthood Agency grădina Ambasadei Franței din Romania în “casa” URIAGE

În urmă cu două luni agenția The Parenthood a primit din partea ND Medhealth provocarea de a lansa pe piața din Romania două noi game anti-aging dezvoltate de Laboratoarele Dermatologice Uriage -  gamele URIAGE AGE LIFT și AGE ABSOLU. Întreaga echipă și-a setat atunci obiectivul de a surprinde cu acest eveniment, de a sărbători inovația noilor produse printr-un eveniment, la rândul său, inovativ.

Le-am propus partenerilor noștri de la ND Medhealth să ducem brandul URIAGE cât mai aproape de “casa” lui – FRANȚA –  și să organizăm evenimentul in grădina Ambasadei Franței din România. Când te gândești la inovație în frumusețe, în modă, când te gândești la eleganță, te gândești instinctiv la Franța. Ni s-a părut o alegere firească. Am văzut imediat potețialul unui eveniment reușit, genul de eveniment despre care se povestește multă vreme după.”, declară Adelina Dondorici, Head of The Parenthood Agency 

Două luni mai tarziu, pe 6 octombrie 2022, peste 300 de vedete, influenceri, medici dermatologi și parteneri ai URIAGE România au acceptat invitația ND MedHealth și a The Parenthood Agency și au sărbătorit într-o atmosferă cu iz franțuzesc la unul dintre cele mai elegante garden party-uri ale sezonului lansarea noilor game anti-aging URIAGE.  

Muzica și atmosfera franțuzească au fost îmbogățite atât de recomandările medicale oferite de Dna. Dr. Cristalia Rusu, Medic Primar Dermatolog, cât și de experiențele personale, pline autenticitate, ale celorlalte 3 invitate care au urcat pe scena URIAGE: Alina Ceușan, Andreea Raicu și Dana Săvuică. Riduri, fermitate, luminozitate, booster procolagen, retinol, AHA, acid hialuronic, barieră blue light, unt de shea și ilipe, ulei de jojoba, scut anti-expozom, extract de măceșe, extract de rodie, Vitamina C, Vitamina E.  Toate aceste subiecte și ingredinte ale noilor soluții de îngrijire globală anti-aging oferite de URIAGE au fost atinse, explicate și detaliate de cele 4 invitate în cadrul panelului de discuții.

Gamele AGE LIFT și AGE ABSOLU sunt adecvate tuturor tipurilor de ten, inclusiv pentru tenul sensibil. Gama AGE LIFT include 8 produse: Cremă pentru conturul ochilor, Ser Intensiv, Cremă de zi, inclusiv o variantă cu SPF50, Fluid pentru tenul mixt-gras, Filler, Cremă Detox de noapte și Cremă peeling de noapte, iar gama AGE ABSOLU include 2 produse: Cremă concentrată pro-colagen și Mască de noapte regenerantă pro-colagen. Toate produsele sunt disponibile online și în farmacii.

Din 1992, Laboratoarele Dermatologice Uriage fructifică zilnic beneficiile apei termale Uriage în tratamente și produse dermatologice de îngrijire a pielii ce au la bază Apa Termală Uriage, o apă cu o mineralitate unică în lume (11g/litru) ce izvorăște din inima Alpilor francezi. În România, brandul Uriage este distribuit de ND MEDHEALTH, o companie farmaceutică cu o gamă completă de servicii menite să faciliteze accesul pe piața farmaceutică din România a brandurilor de sănătate și frumusețe, cu o experiență de peste 12 ani.

Agenția The Parenthood este specializată pe zona de PR și Influencer Marketing. Dintre clienții agentiei se numără: Hama Romania, Disney Romania, Danone Romania, The Family Butchers, Ewopharma Romania, Thea Pharmaceuticals, ND Medhealth Romania, GN Group (JABRA), Topfer Romania și multe alte branduri și companii.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related