Un cont pharma (NAOS Skincare România) și o agenție de digital (DIGITAL DISTRIKT) față în față cu frumusețea. S-a lăsat cu BTL

Un cont pharma (NAOS Skincare România) și o agenție de digital (DIGITAL DISTRIKT) față în față cu frumusețea. S-a lăsat cu BTL

După o lungă perioadă de restricții, în care evenimentele au așteptat cuminți să le vină rândul, NAOS Skincare România, un sistem utopic inspirat de piele și dedicat îngrijirii ei, care reunește 3 mari branduri cunoscute peste tot în lume (Bioderma, Institut ESTHEDERM și Etat PUR), și-a dorit un eveniment fără precedent în România. Zis și organizat.

În cele două zile de Rendez-vous, cei de la NAOS Skincare Romania și-au dorit să marcheze rezultatele notabile pe piața dermatocosmeticelor din România, dar și să aducă față în față, după o perioadă de offline, profesioniști din domeniu, invitați de prestigiu internațional și experți ai îngrijirii în frumusețe.

Un maraton de informații relevante, cu prezentări și dezbateri științifice, dar și activări care să-i scoată pe invitați din zona lor de confort și să le ofere experiențe inedite, sub umbrela CARE FIRST.

 ‘’Rendez-Vous în Dermatologie a fost un eveniment în care am descoperit, în cele două zile, alături de cei 181 de invitați, nu doar cele mai recente abordări medicale în dermatologie sau de îngrijire a pielii, ci și o echipă care a înțeles, de la bun început, nevoile și particularitățile acestui proiect, de la concept, până la implementare. Pe scurt, ne-am reconfirmat un simplu fapt: oamenii sunt tot frumoși. :)

Cu Digital Distrikt nu suntem la prima acțiune. Avem deja o colaborare frumoasă (podcastul Conversații în ton cu pielea, lansat recent de Bioderma), care a evoluat natural și a devenit o ’’complicitate’’ în care profesioniști de marketing și comunicare au îndrăznit să se simpatizeze reciproc. Ne-am bazat pe conexiunea specială pe care o construisem și ne-am apucat de treabă.

Evenimentul a fost un real succes, din toate punctele de vedere, apreciat atât de invitații de prestigiu european, cât și de participanții de marcă din dermatologia românească. Ne așteptăm ca acest episod să fie doar începutul unui parteneriat pe termen lung, în ceea ce înseamnă evenimentele marca NAOS Skincare România”, a declarat Roxana Ștefan-Negulescu, Business Unit Manager NAOS Skincare România.

''Suntem obișnuiți cu astfel de provocări, iar în cazul NAOS Skincare Romania a fost dragoste la primul call. Am urmat, pas cu pas, cerințele briefului, ne-am adaptat schimbărilor de pe parcurs, astfel am reușit să facem posibil un eveniment fără precedent în zona de beautycare.

A fost o reală plăcere să lucrăm alături de echipa NAOS Skincare Romania, să ne punem amprenta personală pe acest proiect, atât din punct de vedere creativ, la nivel conceptual, cât execuțional, în faza de implementare. Am descoperit o chimie specială, bazată pe încredere și transparență, la toate palierele de comunicare. Succesul acestei colaborări a avut ca rezultat consolidarea unei prietenii profesionale în care ne-am reconfirmat compatibilitatea. Suntem recunoscători și curioși să vedem ce urmează'', a declarat Leila Curtamet Mușuroi, General Manager Digital Distrikt.

NAOS Skincare România ste o companie născută dintr-o utopie umanistă asumată, care devine însă o realitate, în fiecare zi. Este un sistem unificator de mărci, inspirat de viață și condus din inimă, în care pielea este un ecosistem viu în legătură permanentă cu mediul, în continuă metamorfoză, asemenea naturii.

Cu o prezență de peste 40 de ani în domeniul îngrijirii profesionale, mărcile NAOS au câștigat încrederea a milioane de utilizatori din toată lumea, datorită principiilor pe care se bazează, ingredientelor folosite și calității produselor.

Digital Distrikt 32 este o agenție de creație care folosește tehnologia pentru a remodela felul în care interacționăm cu brandurile. De peste 5 ani, mixează creația cu distracția, insight-uri cu Exceluri, build-uri de VR cu scripturi de spoturi și evenimente EPICE în industria big pharma și nu numai. Mereu curioși, caută elementul de noutate cu care înzestrează orice proiect, indiferent de anvergura sa. Cu experiență de zeci de ani în advertising și marketing, și-au luat în serios misiunea de a facilita dialogul dintre branduri și consumatori, construind o nouă dinamica în această relație, prin experiențe digitale integrate.

Credits:

Digital Distrikt

  • Alina Munteanu – Head of Client Service
  • Craița Frunză – 3D Designer & Concept Architect
  • Andra Pavel – Motion Graphic Designer
  • Natalia Sfetcu – Senior Copywriter
  • Adrian Sandu – Operations Manager
  • Horia Cucuta – Motion Designer
  • Maria Alexandra Ion – Business  Developer Specialist
  • Andreea Pahonțu – Account Manager

NAOS România

  • Diana Dinu - Medical Communication Manager
  • Tatiana Lungu - Marketing Manager Institut Esthederm
  • Elena Stoian - Digital Manager
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Digital Distrikt

Suntem Digital Distrikt, un studio de creatie care se foloseste de tehnologie pentru a remodela felul in care interactionam cu brandurile. De peste 3 ani de zile, mixam creatia cu distractia, insighturi cu Exceluri... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related