Mediascope livrează best-practice building și 360 brand management, gestionând, în prezent, implementarea proiectelor de trade-marketing cross-channel pentru mai mult de 20 branduri internaționale.
Festivalurile, deja populare în România, au luat un avânt și mai mare în această vară, după doi ani de restricții și fără prea multe evenimente. Brandurile au fost, bineînțeles, prezente la datorie cu activări, deoarece sunt o bună metodă de a se conecta cu publicul vizat. Așadar, festivalurile nu au dus lipsă de activări de brand, căci până la urmă și acestea contribuie foarte mult la crearea experienței de festival pentru public. După ce am fost la cele mai importante festivaluri din țară alături de Mediascope, am reușit să observ trendurile lansate de branduri și cum au comunicat și interacționat acestea cu festivalierii în vara acestui an.
Brandurile au pus accentul pe experiențele tari, senzații și adrenalină. Am văzut pereți de escaladă, circuit de excerciții fizice, locuri pentru patinat sau dansat pe role, baloane cu aer cald și platforme care te ridicau la mare înălțime să bei un cocktail. Bineînțeles, pentru cei mai puțin dornici de aventură nu au lipsit nici spațiile special amenajate de relaxare și socializare, toate cu aspect foarte instagramabil. O experiență inedită de relaxare pe care am observat-o a fost cea de cinema în aer liber la festival.
Activările de wellness și-au făcut apariția de asemenea, iar brandurile au avut grijă de consumatori, oferind de la ore de yoga și aparate de exerciții fizice, până la spații special amenajate pentru verificarea tensiunii arteriale sau Barber Shop-uri și studiouri de hair styling și make-up în cadrul festivalului.
Inclusiv obiectivul de utilitate a fost bifat de mai multe branduri care au creat spații în care îți puteai încărca telefonul și market-uri cu tot ce era necesar pentru cei din zona de camping. A fost prezent inclusiv un brand care a oferit căști antifonice pentru copii.
Un trend nelipsit de la toate festivalurile este interactivitatea foto – de la photo corners până la concursuri online pe bază de fotografii. Acestea sunt foarte apreciate de cei care vor să share-uiască în online experiența lor de la festival și să își păstreze amintirile imortalizate.
Trendul sustenabilității a fost adoptat de branduri inclusiv în activitățile de la festivaluri. Grija pentru natură și generarea de energie s-au regăsit în cadrul unui joc special creat. Finalitatea acestor activități fiind conștientizarea problemelor legate de încălzirea globală, reciclare, resursele finite, dar și schimbarea de comportament a consumatorului.
Design-ul și susținerea artiștilor locali au fost alte aspecte pe care brandurile au pus accentul. Am văzut și magazine dedicate produselor hand made realizate local, dar și spații wow ce promovau design-ul prin interacțiunea cu un anumit brand.
Sampling-ul, cel mai basic tip de activare, rămâne în trend și în acest an, deoarece este o modalitate ușoară de împrietenire și cunoaștere a brandului de către consumatori.
Toate aceste experiențe de interacțiune dintre consumatori și brand duc la fidelizarea acestora. Noi, la Mediascope, avem toate resursele necesare pentru a livra rezultate peste așteptări, dispunem de hale de producție, depozite, toată logistica de care are nevoie un brand de la un capăt la altul. La Mediascope încurajăm brandurile să își spună povestea în cel mai creativ mod posibil și să surprindă de fiecare dată.
_______________________
Răzvan Coste, Creative Director, Mediascope.ro
Prezent pe piața din România de 17 ani, Mediascope pune accent pe integrarea online-offline a proiectelor și alocă resurse majore în acest sens. Pentru mai multe informații, accesați Mediascope.