In Marketing si Comunicare ne-am obisnuit cu totii sa asociem indisolubil dezvoltarea si progresul cu inovatia. Dar cati dintre noi suntem cu-adevarat inovatori?! Cati dintre noi sunt dispusi sa vada “oceane albastre” si sa vasleasca curajos intr-acolo, implicand timp si riscand resurse proprii?!
Lucram intr-o industrie minunata, deschisa catre nou, cu toate acestea scoala romaneasca, despre care se tot vorbeste zilele acestea, antreneaza prea putin muschiul creativ, apasand infinit pe conformare. Atunci sa ne mai miram de “ploaia” de plagiate, daca suntem crescuti in spiritul uniformizarii in tipare inguste?! In marea lor majoritate, oamenii vad ce sunt pregatiti sa vada.
Pe WeInvent.ro incercam mereu sa va aducem in atentie povesti cu valoare adaugata, ale unor oameni cu-adevarat speciali, a caror activitate are impact chiar in acest moment, cand cititi aceste randuri. Luna Septembrie nu face vreo diferenta in acest sens, va invitam deci sa treceti in revista cele mai interesante articole.
Despre Phoenix Media stiti probabil ca seteaza standarde, inca de la inceputurile Outdoor-ului Digital in Romania, iar acest lucru se intampla printr-un proces continuu de inovare. De ceva vreme, Phoenix Media este challenger pentru intrega industrie de Outdoor. Aceasta o arata si cifrele din ultimul raport BRAT, ce plaseaza Phoenix Media la foarte mica distanta de liderul pietei, Euromedia. Cum a reusit un business initial de nisa sa faca asta si sa aduca Digital Outdoor-ul la un nivel avansat de compatibilitate cu Digitalul in general, ce noutati urmeaza a fi anuntate la evenimentul de saptamana viitoare, am incercat sa aflam de la neobositul “motor” al companiei, Dio Boaca, Managing Director Phoenix Media. Un interviu de Marian Costache, din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness
Are o experienta de 16 ani în publicitate, acumulata in agentii precum Ogilvy & Mather, Brands & Bears, Mercury360, G7 Romania, fost copywriter si Creative Director, Toni Bunaiasu si-a lansat propria companie, Brand Mentors, in iunie 2018, si este Marketing Psychologist & Strategic Planner. Misiunea sa este de a ajuta antreprenorii sa isi atinga si capteze audienta in cele mai eficiente modalitati existente. Am discutat despre pasi in cariera, curaj, pozitionare si multe alte aspecte care speram sa vi se para interesante. Un interviu de Romanita Oprea, din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness
Că Iașul stă senzațional la nivel de outdoor advertising nu mai e nicio noutate, iar asta se întâmplă deja de ani buni, o contribuție importantă având și WINK Public Multimedia, care a livrat de-a lungul anilor sute de campanii pe medii outdoor care de care mai revoluționare. Un aspect interesant e însă cel al stațiilor de autobuz și tramvaie.
Aici se întâmplă ceva, ce nu mai prea vedem prin țară, poate cu o singură excepție, în zona Sinaia – Predeal, unde au existat la un moment dat stații de autobuz ca niște mini căbănuțe din lemn, încât dacă te prindea frigul, puteai să te și muți în ele. Mai multe in articolul semnat de Marian Costache
In aceasta toamna se implinesc 20 ani de la prima editie a competitiei Romanian PR Award, un proiect „incapatanat” si curajos care a reusit sa adune sub aceeasi umbrela nume marcante ale breslei comunicatorilor, concurenti valorosi, parteneri entuziasti care au urmarit indeaproape evolutia industriei de relatii publice. Jurizarea competitiei reuneste competente din 15 tari. Am vorbit cu Dana Oancea, organizatoarea evenimentului si am aflat mai multe detalii din culisele evenimentului din toti acesti ani, precum si cum considera ca s-a schimbat industria de comunicare locala in toata aceasta perioada. Un interviu de Romanita Oprea, din seria #perspective
Joi 8 Septembrie 2022, cu ocazia evenimentului “the INTERSECTION” din Fratelli Social Club, oameni marcanti din publicitatea romaneasca, fie ca discutam de Outdoor sau Digital, din agentii sau reprezentanti de la clienti, au avut placerea sa se intalneasca cu tehnologia.
Asistam cu totii, de mai multi ani, la cresterea importantei Digitalului, in comunicarea de toate felurile. In acest context este cu-atat mai pretioasa solutia tehnica oferita de Phoenix Media, prin care a reusit “intersectia” celor doua canale media, Digital si respectiv Digital Outdoor (DOOH). Un articol de Marian Costache, din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness