Visul lui Ferdinand Porsche, părintele-fondator al brand-ului, a schimbat lumea. Un veritabil vizionar, el a creat o maşină legendară. Precum o operă de artă, stilul ei inconfundabil a atins sufletul unor generaţii întregi.
Iar Porsche şi the Syndicate au găsit în mod natural inspiraţia de a perpetua această moştenire bogată, aducând-o în contemporan în cadrul expoziţiei fotografice Dreamers.On. de la Art Safari, din Bucureşti.
Vernisajul prezintă o serie de 14 fotografii ce surprind imaginea visurilor devenite realitate. Cadrele expuse redau viziunile artistice pe care doi fotografi talentaţi le-au manifestat asupra protagoniștilor și modelelor Porsche.
Împărtășind deopotrivă pasiunea pentru fotografie şi pentru marca Porsche, Radu Chindriș și Lavinia Gordan au surprins, din unghiuri şi interpretări creative diferite, aceeași imagine a succesului. Unul a avut în focusul aparatului protagonistul, iar celălalt, mașina în toată splendoarea sa, într-o completare perfectă ce spune povestea visului devenit realitate.
„Inspiraţi de heritage-ul Porsche, ne-am propus să îi aducem în lumina reflectoarelor atât pe oamenii care au îndrăznit să își urmeze visurile, transformându-le în realităţi palpabile, cât și pe artiștii capabili să ducă mai departe poveștile care ne fac să vibrăm. Iar prin simbioza colaborării cu the Syndicate, am reuşit acest lucru cu brio.”, mărturiseşte Loredana Matei, Marketing & PR Manager Importator Porsche.
În ilustrarea poveştilor vizuale, the Syndicate a captivat audienţa utilizând o suită logistică demnă de o expoziţie artistică. Astfel, agenţia a amplasat fotografii şi panouri în format fizic, instalaţii luminoase, photocorners, dar şi ansambluri de ecrane digitale, pentru a crea o experienţă de brand cu totul imersivă.
„Încă de la început, am înţeles că, dincolo de tehnologia de vârf şi design-ul emblematic, maşina Porsche prinde viaţă cu ajutorul omului – acel factor care nu poate fi redus sau replicat, ci doar interpretat şi celebrat în toată plenitudinea lui. Astfel, am pus în scenă paleta extinsă de emoţii stârnite de către brand, care devin unice datorită filtrului propriu al fiecărui privitor”, adaugă Florin Olingheru, Creative Director, the Syndicate.
„Ne bucurăm că am dus mai departe colaborarea alături de Porsche, în cadrul unui proiect de anvergură artistică, în care pasiunea echipei noastre s-a contopit cu entuziasmul clientului şi cel al tuturor partenerilor implicaţi. Cu un brand la superlativ din toate punctele de vedere, poveştile par că se scriu de la sine”, declară Lucia Bobi, Account Manager, the Syndicate.