Mario Francisco, Senior Art Director la MullenLowe România, a câștigat premiul din cadrul competiției Young Drummers de la festivalul Golden Drum. Alături de copywriter-ul Anna Floarea, acesta a oferit cea mai bună soluție creativă la brief-ul propus de Organizația Turistică din Slovenia pentru încurajarea tinerilor să urmeze Facultatea de Turism.
„Este o experiență unică să fii premiat la unul din cele mai mari festivaluri de publicitate, dar și o confirmare uriașă pentru noi personal. Cel mai frumos sentiment este ca munca ta să fie apreciată de creativi din toată lumea și le recomandăm tinerilor români să demonstreze de ce sunt capabili, pentru ca sunt!”, a spus Mario Francisco, Senior Art Director, MullenLowe România.
„Cred că era doar o noțiune de timp până când Mario urma să se remarce la festivalurile de creație. A debutat la Young Drummer unde a arătat doar o parte din ce ne arată nouă zilnic. Ma bucur să văd că avem în echipă și în industrie creativi mânați de pura pasiune pentru idee și execuție. Felicitări, Mario și Anna!”, a spus Silviu Antohe, Executive Creative Director, MullenLowe România.
Pornind de la ideea că turismul este unul dintre domeniile care îți oferă oportunitatea să faci ceva în premieră și să te bucuri de rezultate unice, echipa de creativi a dezvoltat o serie de 3 postere care arată cât de cool pot arăta job-urile din turism în viitor pentru tinerii sloveni care participă acum la cursuri de turism și ospitalitate. Pentru aceste vizualuri, Mario și Anna au utilizat cele mai recente imagini capturate de telescopul spațial James Webb, pentru a ilustra 3 job-uri în premieră, localizate în spațiu, experiența fiind completată de integrarea unor imagini realizate prin intermediul generatorului de imagini pe bază de AI Midjourney.
De 29 de ani în România, MullenLowe este o agenție de creație, marketing și brand strategy, care își propune să își păstreze mentalitatea de creativitate antreprenorială și spiritul dinamic. Agenția se poziționează ca challenger al modului de operare tradițional în procesul de creație și adoptă un model de lucru bazat pe integrare și perspectivă holistică asupra comunicării.
Produsul creativ semnat MullenLowe este gândit mai degrabă ca o soluție de business și nu doar de comunicare în parteneriatul cu clienții, prin gândire creativă, inovație media și un customer journey care diferențiază brandul clienților noștri în peisajul intens competițional.
MullenLowe Romania face parte din rețeaua globală MullenLowe, una dintre cele mai mari rețele de comunicare la nivel mondial, cu peste 90 de agenții în America, EMEA si APAC, unul dintre holdingurile Interpublic Group of Companies. În România, agenția face parte din Lowe Group, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare de pe piață.