Agenția de comunicare integrată KUBIS semnează noua platformă strategică EVP - Employer Value Proposition lansată de NN România, liderul pieței de asigurări de viață și pensii private cu o echipă de 500 de angajați și 1.500 de consultanți financiari. „NN, locul în care tu contezi” pune oamenii în centrul NN și le spune poveștile din viața la job și dincolo de job într-un narativ inspirațional.
NN este un loc în care fiecare coleg este încurajat să acționeze și are autonomie în luarea deciziilor, este susținut să fie mereu mai bun și să crească împreună cu echipa din care face parte și, mai ales, este inspirat să-și exploreze pasiunile și să le transforme în abilități relevante în tot ceea ce face. Astfel, noua platformă EVP surprinde oamenii care formează echipa NN așa cum sunt ei în viața de zi cu zi și le prezintă poveștile și pasiunile care îi inspiră.
„NN, locul în care tu contezi” urmărește să arate că, atunci când faci parte din echipa liderului pieței de asigurări de viață, prima companie internațională din acest domeniu care a intrat pe piața din România în urmă cu 25 de ani, e cu atât mai important să descoperi că fiecare angajat contează. Dar și că „mediu de lucru motivant” nu e doar expresie în PowerPoint, ci un adevăr pe care angajații îl trăiesc fiecare în felul lui într-o companie ce le hrănește dorința de dezvoltare personală pe mai multe planuri. Sau că „echipă tânără și dinamică” nu este despre vârsta din buletin, ci despre pasiunea din inimile fiecăruia și prospețimea în gândire pe care ți-o dă o organizație ce prețuiește diversitatea, autonomia și flexibilitatea.
„Știm că lumea în care trăim este mereu în schimbare, dar lucrurile care contează cu adevărat pentru oameni rămân mereu aceleași: familia, prietenii, sănătatea, casa și inclusiv jobul. Ceea ce facem în fiecare zi în viața profesională are impact în tot ceea ce suntem, așa cum ceea ce ne pasionează dincolo de job se reflectă și în viața profesională. La NN știm că fiecare dintre noi contează și că toate pasiunile, abilitățile și experiențele ne ajută să creștem împreună și să fim mereu mai buni în tot ceea ce facem”, a spus Nicoleta Vartic, Internal Communications & Employer Brand Manager la NN România.
„KUBIS crede în soluții strategice și creative menite să impacteze cu adevărat obiectivele de business si valorile partenerilor săi și credem că această nouă campanie de brand de angajator pentru NN este exemplul cel mai potrivit. Prin tot ceea ce a făcut în acești peste 25 de ani de activitate, NN a arătat că rezultatele de top nu au în spate angajați, ci oameni împliniți profesional tocmai pentru că au găsit la NN flexibilitatea de a păstra un echilibru în plan personal și de aduce energia bună derivată din pasiunile lor în consultanța pe care o oferă clienților”, a adăugat Ada Gheorghiu, Group Account Director, KUBIS.
Campania de Employee Value Proposition are în centru patru colegi din echipa NN - Bogdan, Carmen, Alex și Veronica - și va continua în același spirit cu alte câteva zeci de povești din echipa actuală a NN, care vor apărea în următorul an pe diverse canale media.
„Abordarea a fost să explicăm ce fel de angajator este NN tocmai prin perspectiva oamenilor care fac deja parte din echipă. Am vrut să obținem un mood aproape de documentar, un fel de „The Office“, evident fără glumițe, dar real. Am alergat în pădure cu camera, am fost pe aerodrom, într-un salon de styling sau într-un studio foto. Pentru că așa sunt Bogdan, Carmen, Alex și Veronica de la NN, asta fac în timpul liber și asta e pasiunea pe care o aduc și la job. Modul în care am pregătit proiectul a fost aproape jurnalistic, cu interviuri, discuții în fața microfonului, dar și puține emoții din partea non-actorilor“, a explicat Dragoș Aliciu, Senior Copywriter, KUBIS.
„Tot ceea ce suntem, la NN, se reflectă asupra activității noastre, a interacțiunii pe care o avem cu clienții și a soluțiilor pe care le oferim acestora pentru a-i sprijini în demersurile lor de a proteja tot ce contează mai mult pentru ei. De aceea, vrem să fim mereu mai buni și ne este ușor să facem acest lucru, pentru că oamenii din echipă sunt mereu ei înșiși: oameni obișnuiți, cu familie, program de lucru și timp liber, griji, dar și pasiuni. Așa că am creat un loc care încurajează oamenii să exprime exact cine sunt. Locul în care fiecare dintre ei contează, pentru a-i ajuta pe alții să conteze pe NN“, a spus Cristina Mâcă, Head of Brand & Communication la NN România.
Credits:
Echipa Kubis:
Bianca Mănescu – Head of Strategy & Social Intelligence
Cezara Bâță - Account Director
Ada Gheorghiu - Group Account Director
Cristina Schițco – Client Service Director
Carina Toma - Creative Director
Dragos Aliciu - Senior Copywriter
Alina Răduț - Senior Art Director
Cristina Folteanu - Social Media Manager
Marian Ciungu – Video Editor
Echipa NN România:
Gabriela Lupaș-Țicu – Chief Marketing & Operations Officer
Cristina Mâcă - Head of Brand & Communication
Corina Ionete – Communication Specialist
Alina Vesca – Organizational Development Manager
Nicoleta Vartic – Internal Communications & Employer Brand Manager
Productie & Post-Productie
GRAIN FILM
Regizor
Norbert Fodor
KUBIS este una dintre cele mai importante agenții independente de comunicare integrată din piață. Motivați de filosofia „All angles. All in.”, cei 60 de creatori KUBIS, din toate departamentele, caută de fiecare dată cele mai relevante unghiuri pentru a rezolva briefuri pentru clienți precum Vodafone, LIDL, MedLife, Philip Morris, NN Asigurări, Betano, Napolact, Unicredit Bank, Unilever, WWF sau Salvați Copiii.
NN este parte dintr-un grup financiar originar din Olanda, cu o istorie de peste 175 de ani și operațiuni în 11 țări. În România, NN este cel mai mare asigurator de viață și al patrulea cel mai mare asigurator de sănătate, cu o prezență de 25 de ani pe plan local. De 14 ani activează și pe segmentul pensiilor private, fiind lider de piață, iar în 2020 s-a extins și pe piața asigurărilor generale din România, prin adăugarea în portofoliu a asigurărilor de locuințe. NN are aproape 2.000 de angajați și consultanți financiari și susţine peste 2,2 milioane de clienți de asigurări și pensii din România, un sfert din populația activă, să protejeze tot ceea ce contează cel mai mult pentru ei.