Pentru prima dată, România s-a aflat în primul val al livrării pentru noul iPhone lansat la începutul lunii septembrie. Pentru a sărbători acest eveniment, eMAG a pregătit două momente speciale sub conceptul “Bucureștiul se trezește în sunet de iPhone”.
Un lucru știut este faptul că iPhone-ul are multe lucruri care-l diferențiază de restul telefoanelor mobile, sunetul fiind unul dintre acestea; de la ton de apel la alarmă, acesta ne înconjoară de mai bine de 15 ani fără să ne mai dăm seama. În dimineața de vineri, 16 septembrie, România s-a trezit în sunetul telefoanelor Apple și a unei colaborări matinale de excepție.
„În fiecare an, lansarea produselor Apple reprezintă pentru eMAG un moment de sărbătoare a tehnologiei de ultimă generație alături de clienți. Am putut observa atât pe pagina de Facebook eMAG cât și în pagina de precomandă dedicată noilor produse emoția și nerăbdarea fanilor Apple de a intra în posesia celui mai nou iPhone, încă din ziua lansării.”, Sonia Micu, Brand Marketing Director, eMAG.
Pentru a marca prima zi de livrare iPhone 14, Vlad Dobrescu a compus pe ritmuri de trap o piesă ale cărei versuri vorbesc despre tehnologie și pop-culture, plecând de la ringtone-ul arhicunoscut de iPhone. Am ales să marcăm alături de Vlad momentul așteptat de fanii Apple din România, la easybox, locul unde eMAG a livrat încă de la prima oră a dimineții comenzi de iPhone 14.
Alături de matinalul de la #MorningZu, cel mai ascultat matinal din mediul urban, Vlad Dobrescu a mixat “Bucureștiul s-a trezit în sunet de iPhone” chiar la ora 8 am. Sute de ascultători au luat parte la activarea special creată, împreună cu Buzdu, Ema și Morar amplificând și mai mult momentul mult așteptat.
De ce Vlad Dobrescu cu Vlad Flueraru la butoane?
Pentru că cei doi au un sunet distinct și o viziune inedită asupra tehnologiei prin muzică.
,,Pe canalele de social media eMAG, și cu precădere pe Facebook, existau deja conversații în jurul noului model de iPhone, așa că am urmărit să le amplificăm și să generăm și mai mult entuziasm în jurul evenimentului, prin conținutul video și mecanica de engagement atașată.
Comunitatea eMAG din platformă este una receptivă în astfel de contexte. Peste 300 de fani s-au implicat în mecanică în primele ore de la postare, răspunzând cu poze ce confirmau noua lor achiziție, lucru ce le garanta înscrierea în cursa pentru premiu constând într-un Apple Watch SE2. Astfel, conținutul video nu a adus valoare doar prin input-ul său creativ & entertaining, dar și prin faptul că a amplificat hype-ul din jurul livrării și a oferit un spațiu de desfășurare comunității.”, Oana Oprea, Head of Digital Planning, Jam Session Agency.
Credits:
Echipa eMAG România:
Sonia Micu – Brand Marketing Director
Ruxandra Ducu – Brand Campaigns Manager
Aura Potlog – Campaign Marketing Manager
Ioana Bucur – Campaign Manager
Cătălin Bindea – Senior Corporate Communication Manager
Echipa Jam Session:
Valentin Suciu - Partner & Creative Director
Luca Costea - Senior Copywriter
Iulia Strejan - Senior Art Director
Oana Oprea - Head of Digital Planning
Anda Postolache - Account Manager
Alexandra Solea - Account Director
Alexandra Vestineanu – Co-managing Partner
Productie
Luca’s Art Film
Muzica
Vlad Dobrescu
Vlad Flueraru