GroupM România a lansat în septembrie Innovation Lab - una dintre cele mai provocatoare și vizionare inițiative de cercetare media, la nivel global. Alături de birourile din Eindhoven, Amsterdam, Copenhaga și Aarhus, echipa din București, prima din Europa de Est, va cerceta oportunitățile pe care Metaverse, folosirea NFTs, Artificial Intelligence și IoT le deschid pentru industria media.
Spiritul inovator și dorința de a fi în miezul schimbării sunt în ADN-ul agențiilor noastre și ne-au permis de fiecare dată să ne păstrăm poziția de top în livrarea de soluții și rezultate remarcabile către clienții noștri.
Programul a fost inclus în agenda Campus Media Academy, un bootcamp care pregătește tineri pasionați de comunicare pentru a deveni specialiști în media. Numele celor trei echipe de cercetare sunt Galaxy Hub, MAIA și Trifolium. Pe tot parcursul programului, participanții beneficiază de training și mentorat oferit de colegii din GroupM, profesioniști în digital, research&insights. Ce impact pot avea în media marile schimbări din societate, cum anticipezi un trend, cum identifici o nevoie pentru care apoi să găsești o soluție sunt întrebările de la care pornesc cei 10 tineri.
Printre proiectele de cercetare realizate în alte țări se numără „Screenless work”, un mod de lucru ce presupune limitarea timpului petrecut în fața ecranelor și folosirea unor ochelari speciali, dar și integrarea în echipă a unui nou digital human, Nova Green, cu rol de influencer și propriul cont Instagram.
Un alt proiect de succes, creat prin Innovation Lab și folosit deja în campaniile mai multor clienți ai agențiilor din GroupM România, este INCA, o platformă care oferă servicii de influencer marketing concentrate pe eficientizare și brand safety.
GroupM este liderul global de management al investițiilor în media, care gestionează peste 60 miliarde USD în investiții anuale de media, prin intermediul agențiilor Mindshare, MediaCom, Wavemaker, Essence, m/SIX și Xaxis. Portofoliul GroupM include Data&Technology, Investiții și Servicii, toate unite sub umbrela noii ere media în care comunicarea aduce valoare adăugată omenirii. Prin eficientizarea beneficiilor de volum, compania inovează, se diferențiază și generează valoare sustenabilă pentru clienții din toată lumea.