Omniconvert prezintă The CLV Revolution: Primul Eveniment Global dedicat creșterii afacerilor prin Customer Lifetime Value

Omniconvert prezintă The CLV Revolution: Primul Eveniment Global dedicat creșterii afacerilor prin Customer Lifetime Value

În perioada 22-23 septembrie, Omniconvert lansează invitația pentru The CLV Revolution: primul eveniment global dedicat creșterii Customer Lifetime Value.

The CLV Revolution își propune să ofere anteprenorilor și profesioniștilor din domeniul eCommerce o nouă abordare pentru rezolvarea problemelor curente: creșterea costurilor reclamelor, dispariția datelor 3rd party și creșterea rapidă a concurenței.

Pentru a face asta, Omniconvert a invitat 30+ lideri globali din eCommerce să susțină sesiuni. În cadrul evenimentului vor vorbi experți precum Daniel McCarty, Chase Dimond, Bob Moesta, Tim Houlihan, Shanelle Mullin, Talia Wolf, Dennis Yu, Karl Gillis, Roger Dooley, Robert Craven, Chloe Thomas, June Li și mulți alții.

Valentin Radu, CEO al Omniconvert și fondator al metodologiei de Customer Value Optimization a clienților, spune:

„Costurile reclamelor au explodat, iar azi e nevoie de eforturi remarcabile pentru a genera rezultate bune în eCommerce. 

Asta înseamnă să te concentrezi pe singurul metric pe care l-ai neglijat în tot acest timp: Customer Lifetime Value. 

Jucătorii mari din arena eCommerce știu că nu mai este vorba despre achiziție. Creșterea nu este un accident; relațiile puternice cu clienții și satisfacția clienților generează creștere. 

Trebuie să încetezi să pierzi clienți și să începi să crești rata de retenție. 

The CLV Revolution este locul potrivit pentru a-ți debloca potențialul de creștere prin Customer Lifetime Value.” 

Sesiunile în sine vor ajuta atât profesioniștii din eCommerce care se luptă să dezvolte afaceri, dar și pe cei care vor să încerce lucruri noi:

  • Jimmy Kim (SendLane) va oferi strategii pentru a îmbunătăți CLV prin e-mail și SMS.
  • Dillon Duchesne (Gorgias) va discuta despre Experiența Clientului și cum poate fi folosită pentru a diferenția o afacere de concurență.
  • Valentin Radu (Omniconvert) va discuta cu Robert Craven (GYDA) și Tim Kilroy (ecomALLIES) despre schimbarea perspectivelor agențiilor și cum pot fi ele dezvoltate prin concentrarea pe CLV.
  • Bob Moesta va discuta despre metodologia Jobs to be Done (JTBD) și cum poate aceasta ajuta companiile de eCommerce să îmbunătățească CLV.
  • Dennis Yu (BlitzMetrics) și Michael Lorenzos (Silverbird) vor discuta despre importanța achiziției inteligente.

Agenda CLV Revolution a fost construită după ce Omniconvert a colaborat cu zeci de companii eComm și agenții de marketing digital.

Toate sesiunile au scopul de a umple lipsurile din industria comerțului electronic: companiile nu au resursele tech și nici know-how-ul pentru a se adapta la noua eră a marketingului de tip lifecycle sau pentru a construi relații pe termen lung cu clienții lor.

Omniconvert le oferă, colaborând cu agenții digitale și oferindu-le software-ul necesar pentru a transforma datele clienților într-o sursă de creștere a afacerii.

Mai mult, după eveniment, participanții au ocazia să continue să se educe folosind metodologia Customer Value Optimization.

Cei care recomandă prietenii pentru eveniment vor beneficia de acces gratuit garantat în CVO Academy - platforma online de Cursuri Omniconvert.

  • Recomandă 3 prieteni și obții acces GRATUIT la Cursul Complet de Customer Behavior (199 $)
  • Recomandă 15 prieteni și obții acces GRATUIT la Cursul Complet de CVO - conține lecții despre CX, segmentare avansată, email marketing, research, optimizare a site-ului web și multe alte piese cruciale din puzzle-ul eComm. (749 $)

În plus, Omniconvert organizează și un concurs: recomandă evenimentul tuturor prietenilor tăi și intră în cursă pentru a câștiga un abonament Reveal Gratuit pentru planul Scale - valabil un an!

Din 2013, Omniconvert a ajutat companiile eCommerce să se dezvolte, plasând clientul în centrul atenției.

Folosind date zero și first party, afacerile pot obține clienți mai buni cu costuri mai mici și un ROAS crescut, pot reține acești clienți mai bine, și pot extrage mai multă valoare de la clienți.

În ultimii 9 ani, Omniconvert a lucrat cu companii precum Orange, Avon, Decathlon și Whirlpool. Omniconvert a fost clasat drept „cu performanță ridicată” de către G2Crowd (barometrul industriei).

Alătură-te CLV Revolution și rezervă-ți biletul gratuit.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related