Ogilvy PR a deschis conversația despre cele mai noi trenduri în influence marketing, încă de la începutul acestui an, prin lansarea studiului Influencing Report 2022. Unul dintre trendurile identificate de expertții Ogilvy, ca oportunitate de creștere a brandurilor, este segmentul de B2B Influence.
În timp ce brandurile din întreaga lume colaborează cu influenceri și creatori de conținut, zona de B2B influence se află încă în etapa sa de început. Ogilvy și-a creat o echipă dedicată de specialiști în Business Influence și a lansat, la nivel global, serviciul de Business Influence, care le va permite clienților să își crească nivelul de influență și, implicit, afacerile.
Ogilvy Business Influence le va oferi clienților acces la resurse relevante din industrie, necesare pentru creșterea și consolidarea reputației brandurilor, le va facilita relațiile cu stakeholderii cheie și va asigura o eficiență ridicată a implicării angajaților în construcția reputațională a companiilor.
Conform estimărilor, până la sfârșitul acestui an, Business Influencer Marketing va genera venituri de 11,7 miliarde de dolari, ceea ce marchează o schimbare de paradigmă pentru branduri. Integrând în mixul de comunicare voci relevante și credibile din industria de B2B influence marketing, companiile pot rezolva mai eficient aspecte cheie, de la creșterea vânzărilor până la gestionarea reputației pe termen lung și susținerea angajaților. Aceste voci reprezintă autorități credibile din industrie, cu audiențe consacrate și o experiență profesională relevantă, oferind informații contextuale, informative și independente.
“B2B Influence este “gigantul adormit” al industriei de influencing, o resursă insuficient exploatată de creștere a business-urilor. Printre particularitățile segmentului de B2B influence se numără construcția și relevanța pe termen lung. De asemenea, este important să întelegem că B2B Influence nu înseamnă exclusiv Linkedin și că nu este doar despre măsurarea reach-ului, ci mai ales a relevanței. De aceea, podcasturile sau alte platforme de conținut sunt compatibile cu B2B Influencing-ul. Sperăm să reușim să convingem cât mai mulți clienți să experimenteze în această zonă și să integreze - the expert voices - tot mai mult în mixul de comunicare”, Ana Sișu, Head of PR& Influence, Ogilvy Romania.
La nivel global, Ogilvy PR folosește deja noul serviciu pentru clienți din portofoliul său, precum IBM, Samsung Business și Vodafone Business, pentru a construi campanii de B2B influencing de impact.
Ogilvy Group, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY).
Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare, experiente si campanii personalizate pentru a răspunde celor mai specifice nevoi ale brandurilor. Ogilvy construiește branduri, le gestionează reputația și le sprijină ascensiunea printr-un storytelling creativ, susținut de date și tehnologie, având la bază următoarele arii de expertiză: strategie de brand, advertising, customer engagement&commerce, PR & Influence și digital transformation.
Portofoliul de clienţi cuprinde atât business-uri locale, cât și branduri internaționale, precum Kimberly Clark, Dr. Oetker, Berlin – Chemie, Dr. Max, Mondelez, 888 Holdings PLC, Microsoft, Globalworth, Bayer, OMV Petrom, Johnson & Johnson, Sonae Sierra, Sodexo şi multe alte branduri de renume.