Se împlinesc în această toamnă 20 ani de la prima ediție a competiției Romanian PR Award, un proiect „încăpățânat” și curajos care a reușit să adune sub aceeași umbrelă nume marcante ale breslei comunicatorilor, concurenți valoroși, parteneri entuziaști și sute de colegi care au urmărit îndeaproape evoluția industriei de relații publice.
„De Romanian PR Award mă leagă 20 ani din propria-mi viață. Un spațiu și un timp în care m-am maturizat profesional și care mi-a prilejuit bucuria de a fi cunoscut - în exercițiul construcției proiectului - personalități remarcabile și mulți oameni frumoși. Un tărâm privilegiat de unde am urmărit îndeaproape zbaterile și dezbaterile unei industrii, am văzut cum apar talente dintre cele mai diverse și am putut urmări cum industria își menține relevanța, în pofida vremurilor.
Dacă ar fi să rezum călătoria noastră de până acum într-o ‚mână’ de cuvinte și idei, acestea ar fi: concentrare asupra țintei, încredere, răbdare, tenacitate, cuplare la polul plus, din economia succesului face parte și eșecul, succesul are nevoie de corolarul bucuriei și ...de zbor”, a declarat Dana Oancea, Președintele Forum for International Communications.
Înscrierile se pot face până la data de 5 octombrie 2022. Sunt eligibile proiectele care s-au desfășurat în ultimii doi ani. Gala de premiere va avea loc în data de 24 noiembrie, la JW Marriott.
Jurizarea competiției reunește competențe din 15 țări și este asigurată de directori de comunicare ai companiilor Telekom Romania Mobile, Raiffeisen Bank, Coca Cola HBC, Banca Transilvania, Ursus Breweries, IKEA, Honeywell, JTI, Sphera Franchise Group, Mondelez, Penny, MedLife, L’Oréal, Samsung, Sanofi, Unicredit, Enel, Dacia, Globalworth, DiDi, Zentiva, BCR, Ericsson, Mastercard, Thales, reprezentanți ai rețelelor globale – Ketchum, Ogilvy, GOLIN, Spoon, FleishmanHillard Fishburn, Brunswick, Heritage House, Wings, executivi ai agențiilor locale de PR - MSL The Practice, GRF+, Rogalski Damaschin PR, McCann PR, GMP PR, DC Communication, SmartPoint, GOLIN, Oxygen PR, 2activePR, Ogilvy, Dăescu Borțun Olteanu, Jam Session, OMA Vision, Axios, Conan PR, Minio, Image PR, The Public Advisors, Free Communication, Chapter 4, Pastel, PR & More, The House PR Agency, Tudor Communication, Confident Communications, BMagency, WefflerMark, Line, Crafters, Porter Novelli, Zaga Brand, Media Pozitiv, precum și consultanți independenți, reprezentanți ai mediului academic, reprezentanți ai organizațiilor profesionale Arthur W. Page Society, CIPR, PROI Worldwide, AMEC, ARRP și Legeion.
Premiul special „PR Innovator of the Year” este acordat de Telekom Romania Mobile și oferă vizibilitate proiectelor care prin inovația pusă în joc și excelența execuției trec dincolo de granițele comunicării obișnuite, de limitele actuale de practică și acceptare.
Raiffeisen Bank continuă acordarea disticției „Best of PR Measurement & Evaluation”, prin care recunoaște excelența practicilor de evaluare în PR.
Romanian PR Award este susținut de Telekom Romania Mobile, partener principal, de partenerii - Raiffeisen Bank, Ursus Breweries, Coca Cola HBC, MedLife, Penny, Banca Transilvania, KFC, Dacia și Samsung Electronics și de partenerii media – Revista Cariere, PR Romania, IAA, IQADS, Adhugger, CSR Romania și Zelist.
Aflată la cea de-a 20-a ediție, Romanian PR Award este cea mai importantă competiție națională de recunoaștere a excelenței în domeniul Relațiilor Publice. Un proiect ‚încăpățânat’ și de cursă lungă care a reușit să adune sub aceeași umbrelă parteneri prestigioși, nume marcante ale breslei, concurenți valoroși și zeci de tineri aspiranți la o carieră în PR. Importanța competiției a crescut odată cu dezvoltarea industriei locale de PR, iar relevanța ei se măsoară în multitudinea de concurenți aflați an de an la start, în performanțele finaliștilor și în profesionalismul celor care îi arbitrează.
Forum for International Communications este o organizație non-guvernamentală care cultivă în mediul comunicatorilor profesioniști standarde etice și de performanță ale profesiei de relații publice. Fundația organizează din 2003 Romanian PR Award, impus drept cel mai important eveniment de recunoaștere a excelenței în domeniul comunicării de afaceri din România. În aprilie 2009, fundația a lansat portalul PR Romania, una dintre cele mai relevante publicații online de PR din Europa, conform Communications Director. În martie 2006, Forum a inițiat programul CSR Romania cu scopul de a promova bunele practici în domeniul responsabilității sociale corporatiste, program afiliat la rețeaua europeană CSR Europe. Alături de parteneri din sectorul privat și public, Forum implementează din 2017 Carta Diversității din România.