Vara e pe final, dar nu ne întristăm, avem amintirile să ne inspire până la anul. Și toate pozele de la evenimentele la care am fost. A fost o perioadă intensă, cu maratoane de găsit bilete și evenimente sold out, dar experiența a meritat de fiecare dată. Important e să știm să trăim momentul autentic și atât. Cu acest îndemn Pepsi a petrecut vara alături de consumatori, oferindu-le ocazii speciale de a se bucura de fiecare clipă și de a depăși obstacolele, atunci când acestea au apărut în cale. Campania Carpe DM de la Summer Well a arătat că poți demonta clișeele campaniilor obișnuite prin soluții reale, ingenioase, care să vină cu adevărat în întâmpinarea oamenilor. Influencerii Pepsi și-au donat invitațiile fanilor, prin mesajele directe pe Insta, iar brandul a demonstrat că orice clipă e importantă, când știi să profiți de ea.
Un DM de neratat
Summer Well, unul din cele mai așteptate festivaluri ale verii, s-a anunțat sold out cu mult înainte de vreme. A început căutarea frenetică pentru bilete, o provocare pe măsura campaniilor Pepsi. Brandul a venit în ajutorul consumatorilor cu o inițiativă unică: invitații prin mesaje directe, care puteau fi văzute o singură dată și apoi dispăreau. Fără promoții clasice de festival și mecansime complicate de engagement, campania s-a bazat pe comunicarea simplă și autentică. Mesajele directe pot deveni un canal puternic de marketing, dacă știi să le folosești cum trebuie potențialul.
”Summer Well este un parteneriat de care ne bucuram de cativa ani si ne mandrim sa facem parte din povestea lui. Investim efort si creativitate pentru a face activitati faine care sa atraga consumatorii si sa le ofere entertainment in stilul Pepsi. Atat activitatile din digital pre-event cat si cele de la fata locului sunt gandite sa ofere valoare adaugata consumatorilor si sa ramana cu o amintire frumoasa din partea noastra. Anul acesta alegerile lor au fost in focus, atat din punct de vedere gust, cat si vestimentar si cred ca participantii la eveniment s-au distrat la fel de mult ca si noi”, spune Ioana Petrovici, Brand Manager Pepsi.
Influencerii din gașca Pepsi au trimis invitații Summer Well direct în DM-ul de Instagram al fanilor din comunitatea lor, cu opțiunea de view once. Campania s-a bazat pe o funcție nativă a Instagramului: opțiunea de a trimite în Direct Message un conținut vizual cu setarea ”view once” (care se poate vizualiza doar o singură dată, apoi dispare).
Brandul a oferit șansa tinerilor să primească invitația direct de la influencerul lor favorit, fix în căsuța lor de mesagerie (DM). Câștiga cine se mișca rapid, făcea printscreen invitației și o retrimitea influencerului.
”Carpe DM a fost despre dorința unui brand de a-și trimite câțiva fani la singurul festival Sold Out al verii. Și nu numai că Pepsi și-a convins o parte dintre influenceri să își doneze invitațiile printr-o mecanică neașteptată, dar le-a pregătit fanilor și o serie de activări și surprize chiar în interiorul festivalului.
Am vrut ca experiența alături de Pepsi să fie una memorabilă, demnă de pus în stories sau de povestit părinților. Așa că am fost atenți la ce-și doresc oamenii și am încercat să oferim exact acele lucruri: colecția Pepsi x HAMZA sub formă de premii instant, muuuuult Pepsi rece și un treasure hunt entertaining cu omul nostru Rareș de-aici din poze. :) În rest, ne-am bucurat de atmosfera de festival cu oameni amazing și un line-up de ascultat pe repeat”, spune Bianca Muscalu, copywriter Leo Burnett.
Provocări, căutare de comori și colecții noi
După provocarea de început și cea mai importantă, aceea de a ajunge la Summer Well, tinerii au avut parte la festival de surprize și experiențe memorabile, numai bune de pus pe Insta.
Campania Pepsi a continuat printr-o serie de activări speciale și întâlniri cu influencerii preferați. La cornerul Pepsi SummerWell au fost prezenți Ștefania, Valentin Popescu, Alex Trif, Emilian și Alex Ciobanoo care au animat atmosfera și au inspirat fanii.
Brandul a pregătit un treasure hunt prin intermediul căruia participanții câștigau pe loc un item din colecția PepsiXHamza. Căutarea l-a avut în centru pe Rareș, care s-a plimbat la Summer Well îmbrăcat cu un outfit care conținea indiciile vânătorii. Participanții trebuiau să-l caute, să-l găsească, să facă o poză împreună, să o posteze și primeau premiul pe loc: un item din colecție.
Nu au lipsit provocările Pepsi cu gust bun și atât. Oamenii au fost încurajați să încerce două băuturi diferite de tip cola și să își aleagă gustul preferat. La finalul challenge-ului, aceștia aveau posibilitatea de a câștiga un item din colecția PepsiXHamza prin tragere la sorți.
Colecția PepsiXHamza a fost, de altfel, prezentă la festival cu o selecție generoasă, din care consumatorii și-au putut achiziționa itemurile pe care și le doreau de când a fost lansată.
Experiența Pepsi la Summer Well a fost despre momentele autentice, trăite împreună, despre senzații reale, culoare, muzică, aventură și energie bună. Ai nevoie doar de curiozitate și deschidere pentru a le încerca pe toate. Și atât.
Echipa:
Pepsi
Iuliana Dragomir - Sr. Brand Manager
Laurentiu Ion - Head of Digital & Media, PepsiCo România
Cosmin Sova - Junior Brand Manager
Ioana Petrovici - Brand Manager
Delia Corniciuc - Sr Marketing Manager Beverages, PepsiCo România
Leo Burnett
Diana Alexa - Managing Director
Victor Stroe - Associate Director & Head of Planning
Ana Miculescu - Business Director
Florina Simon – Senior Digital Account Manager
Roxana Pascal - Digital Account Executive
Georgiana Călin – Digital Account Executive
Laura Patrașcan - Social Media Manager
Oana Năstase – Sr. Digital Planner
Adriana Pascan - Creative Director
Andrei Nica - Group Creative Director
Mara Sabau - Art Director
Bianca Muscalu - Copywriter
OMD
Razvan Meirosu - Media Director
Andrei Vârlan – Digital Manager
Ana Vieru - Digital Manager
Sebastian Stroescu - Digital Executive
Maria Ilie - Media Manager
Irene Derasadurian - Media Executive
Viral Nation
Giovanni Francesco - Head of wow
Elena Mărgărit - Influential Director