Exploratist - Fast & Curious: Nu, nu am început să producem filme, ci evenimentele noastre au intrat într-o nouă eră

Exploratist - Fast & Curious: Nu, nu am început să producem filme, ci evenimentele noastre au intrat într-o nouă eră

Conferința comercială a companiei Coca-Cola HBC România

Final de iunie, o perioadă numai bună pentru o conferință comercială amplă, organizată față în față și croită „tailor-made” pentru cei 1.000 de participanți, echipa comercială a companiei Coca-Cola HBC România.

Anul 2022 a generat cel mai potrivit context pentru a construi formatul conferinței pe punctele tari ale experienței anterioare: comunicarea autentică, dialog susținut de elemente multimedia, care înlocuiesc  prezentările clasice, și set-up-ul complex (de la ansamblul scenotehnic, recuzită și conceptul de lumini).

Conferința comercială a companiei Coca-Cola HBC România a fost dezvoltată sub conceptul „Fast & Curious. Keep on moving” împreună cu Exploratist. Mesajul principal susține doi piloni importanți: viteza cu care compania se adaptează și evoluează („Fast”) și curiozitatea, dorința de a învăța, de a înțelege schimbarea și de a găsi soluții pentru clienți și consumatori („Curious”).

Cuvintele cheie, care esențializează conceptul, sunt: pasiune, determinare, adaptabilitate, evoluție, spirit de echipă.

Garajul „Fast & Curious” – locul în care s-a desfășurat marea cursă: sursă de idei și energie

„Conferința comercială a companiei Coca-Cola HBC este un eveniment important în primul rând pentru business și, în același timp, ne bucură că ne-a oferit ocazia să interacționăm între noi. Am fost față în față, întreaga echipa comercială, prima dată după pandemie. În cadrul conferinței, ne-am propus să livrăm mesaje de business și, totodată, să oferim o experiență inedită tuturor participanților – work & fun. Am apreciat input-ul strategic acordat în organizarea acestui eveniment și orientarea către soluții atât din spectrul logistic, precum și din punctul de vedere al conținutului. Nu greșesc dacă spun că am fost la unison, în spiritul Fast & Curious, ambele echipe de proiect: Coca-Cola HBC România și echipa Exploratist”, declară Bianca-Alexandra Presada, Trade Marketing Director, Coca-Cola HBC România.

La ambianța incendiară au contribuit scenografia și scenotehnica foarte complexe. Echipa Exploratist a creat de la zero un set-up complet inovativ. Odată ajunși în spațiul dedicat evenimentului, participanții au fost cooptați instant de lumea Fast & Curious, inspirată de celebra serie hollywoodiană. Mașini, autostrăzi, recuzită auto, echipamente de protecție, căști, costume – toate acestea sunt detalii care au dat viată și au recreat atmosfera dinamică de cursă, făcând experiența și mai autentică.

Business, motivație și inspirație –  mesaje transmise pe un fundal 100% creativ

Mesajele de business ale speaker-ilor din echipa Coca-Cola HBC România au fost potențate de intervențiile pliate pe concept ale moderatorilor profesioniști, vedeta Anna Lesko și actorul de improvizație Dan Miron.

Atmosfera și sentimentul de familiaritate au rezultat din maniera în care valorile de brand și conceptul au fost interpretate și transpuse în lumea multimedia. O parte dintre colegi „au jucat” în testimonialele tip reality, filmate într-o mașină aflată pe traseu în Brașov, în deplină siguranță. Producția a avut accente similare emisiunilor TV actuale îndrăgite de public. Colegii au împărtășit ce înseamnă Fast & Curious pentru ei, în viața de zi cu zi la job. Iată câteva dintre mesajele lor:

Învingătorul este visătorul care și-a urmat visul.
Curiozitatea ne scoate din rutina zilnică. Asta ne ajuta să fim și mai rapizi si să fim cea mai bună versiunea a noastră.
Suntem rapizi în a fi curioși, suntem curioși cât de rapizi putem fi.
Puterea echipei noastre, a celor 1000 de colegi, crește exponențial când ne completăm, ne unim forțele, când colaborăm și ne sprijinim.

Fie că menționăm filmulețele despre rezultate sau prototipul de mașină animată, folosit ca simbol pentru transmiterea mesajelor esențiale despre priorități și importanța echipei, discursurile au mers mână în mână cu informația și conținutul din ecrane într-un set-up de inspirație cinematografică.

„Partenerii noștri de la Coca-Cola HBC nu contenesc să ne surprindă în mod plăcut cu provocările pe care ni le adresează. Le mulțumim și acum pentru că au avut încredere în expertiza noastră. De fiecare dată, fie că lucrăm proiecte de Employer Branding, comunicare internă sau evenimente complexe, ei ne ambiționează să scoatem din tolba creativă noi idei și mecanisme de engagement care să dea rezultate. Fast & Curious este un succes comun la care toți colegii din Exploratist au contribuit. Le mulțumesc încă  o dată pentru pasiunea și determinarea dovedite.”, apreciază Silviu Andrei Petran, managing director Exploratist.

Cifre cheie

  • 1000 de participanți
  • Locație de 2200 metri pătrați, amenajată cu 500 locuri în gradene, scenă rotundă cu rampă de 15 m lungime, 11 ecrane de tip LED
  • 12 activări de brand integrate în set-up
  • Peste 50 elemente de recuzită auto, inclusiv simulator F1
  • 40 ore de montaj on site
  • 150 ore de pregătire de la prospecție până în ziua implementării
  • 800 participanți la quiz-ul online
  • Echipa de producție de 100 persoane

 

Credits:

Echipa Coca-Cola HBC România
Mihai Ciolcan - Channel Marketing Manager Out of Home
Diana Braileanu - Channel Marketing Activation Executive
Cosmin Ciobanu - Asset Protection Specialist
Ioana Popa - Channel Marketing Activation Executive
Perla Constantinescu - Indirect Procurement Manager- Service
George Soare - Procurement Buyer
Levente Nagy - Sales Team Lead - Out of Home
Cristian Danciu - Portfolio Development Executive
Victor Soare - Data Analytics and AI Manager
Andra Pirvan - Dynamic Pod Developer - Water
Mihaela Ghita - Channel Marketing Activation Executive
Roxana Gherasim - Regional Marketing Execution Lead
Iulian Gheorghe - Health & Safety Coordinator
Alexandra Damian - Country Sales Manager Assistant
Daniela Alexandrescu - Team Assistant
Elena Grigore - Personal Assistant to General Manager
Adriana-Irina Burlacu - Internal Communication Manager

Echipa Exploratist
Rovana Munteanu – customer experience lead
Gabriela Ștefănescu – customer experience manager
Tara Vărzaru – customer experience executive
Sabina-Diana Zamfirescu – junior customer experience executive
Cătălin Popescu – artistic producer
Valentin Drăgănescu – scenographer
Dan Miron – scriptwriter & MC
BT Video – video production
Time Warp – video production
Adina Stroe – graphic designer
Petruț Nedelcu – graphic designer
Cool Rental – technical team
Cool Promotions – production team
Ana Ilinca Macri – senior consultant
Corina Ilie – senior partner
Mirela Tănase – senior partner
Silviu Andrei Petran – managing director

Anul trecut, agenția de employee experience Exploratist a implementat aceeași conferință sub forma unui eveniment  în format hibrid, transmis în direct către participanți online, pe platforma de evenimente corporate Digital Stage, din mai multe studiouri.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related