De ce ai face un film de 90 de minute în care nu se întâmplă nimic în afara de briza monotonă a aerului condiționat? De ce nu? E o întrebare care stă la baza multor campanii în publicitate. Azi avem chiar mai multe spoturi care par să descalece din această interogație retorică. De ce să nu recreăm o scenă iconică cu Rocky Balboa, sute de figuranți, decoruri minuțioase și verva unei nostalgii perfecte? De ce să nu construim suspans despre o prezentare cu 1000 de slide-uri? De ce să nu o punem pe Marie Kondo să facă ordine prin Google? De ce să nu privim gunoiul în ochi? De ce să ne jucăm cu drepturile femeilor ca într-o distopie absurdă? Bune de ce-urile astea, ne-au plăcut. Așa că le-am făcut colecție de weekend și le-am adus aici.
Ladbrokes, Rocky
Marie Kondo, Keegan Michael Key & Google One
Headspace, ‘Women’s Collection’
Midea, Pereira O’dell, 90 Minutes Of Air Conditioning
Globant, Gut, 1000 slides
EDSNA, The Newtons Laboratory, Athens, Master the Monster