Spărgătorii de vrăjeală cu Smiley și David Ioan. Un show by Pepsi super amuzant și atât

Spărgătorii de vrăjeală cu Smiley și David Ioan. Un show by Pepsi super amuzant și atât

Vara începe cu un gust foarte bun și atât. Și anul acesta, Pepsi promite un gust foarte bun și atât. Fără veri spectaculoase, fără vacanțe perfecte cu prieteni perfecți, fără povești superficiale. E o vară în care tinerii sunt îndemnați să se distreze exact așa cum vor ei, fără promisiunea că vor avea parte de momente perfecte, ci doar de gustul legendar Pepsi.

De aceea, brandul lansează campania „Gust foarte bun și atât.”, o campanie prin care renunță la clișeele de advertising, iar mesajul devine un tool prin care publicul și, mai ales, cei din Gen Z sunt îndemnați indirect să trăiască o vară pe gustul lor. Așa cum le place și nimic mai mult.

 

Cum se sparge vrăjeala pe TikTok

Foarte simplu. Cu umor. Mai puțin luat în serios. Și comunicare de brand care evită artificiile inutile. La Institutul pentru Cercetarea Gustului Bun și Atât, Smiley și David Ioan testează cele mai cunoscute clișee publicitare în primul Show Pepsi pe TikTok. Spărgătorii de vrăjeală, e un show despre gust foarte bun și atât. 

Pepsi duce mai departe mesajul din acest an, “Pepsi. Gust foarte bun si atat”, într-un show pe TikTok, care dă la o parte miturile publicității și promisiunile ireale. 

Gen Z dă skip la publicitatea care promite că îți face viața mai bună și schimbă lumea, la zâmbete forțate și stereotipii motivaționale. Gen Z e generația care nu mai poate fi găsită pe canalele tradiționale, ei trăiesc în lumea TikTok. Și aici, pentru a ajunge la public, trebuie să fii real. Autentic, dar nu plictisitor. Interesant, dar nu exagerat. 

“Show-ul Spărgătorii de Vrajeală este încă un exemplu care arată că vara aceasta nu mai nuanțăm nimic. Pepsi este despre autenticitate și atât, la fel ca și targetul nostru principal, Gen Z. Și dacă tot avem un produs bun, parteneriate faine cu cei mai tari influenceri și un concept de campanie curajos,  de ce să nu ne și distrăm și cu un scenariu savuros și umoristic care pune un zâmbet pe fața consumatorilor noștri. Asteptăm cu interes să vedem daca avem „zumzet în sală”, Ioana Petrovici, Brand Manager Pepsi.

Așa a apărut TikTok Show Spărgătorii de vrăjeală - o serie pe bune despre ce poate face cu adevărat un brand pentru tine. Primul episod a apărut săptămâna aceasta, iar următoarele trei vor fi lansate în fiecare marți.

Smiley & David Ioan testează, în fiecare episod, un mit publicitar. În primul episod, gazdele show-ului au testat dacă Pepsi poate da startul unei petreceri oriunde. Vor urma verificări serioase și experimente complexe în care vor vedea dacă Pepsi poate să te transporte direct la mare vara, te poate transforma într-o persoană mai cool sau te ajută să dansezi mai bine.

Oricare ar fi provocarea, deznodământul e cel pe care îl știm deja: Pepsi e doar despre gust, nu are puteri supranaturale sau artificii publicitare. Nu te face mai deștept sau mai frumos, nu îți oferă o personalitate nouă, nu te transportă în altă țară. Are doar un gust foarte bun și atât. 

“Spărgătorii de vrăjeală face exact ce spune: demontează vrăjelile publicitare, așa cum Pepsi oferă exact ce trebuie: gust foarte bun și atât.

Și pornind de la această formulă creativă, restul nu a fost decât puțină asumare. Asumarea că ne dorim să creăm conținut pe gustul consumatorilor - despre care știm deja că și-a dezvoltat un mecanism de a ignora tot ce înseamnă publicitate convențională. Așa că am făcut un exercițiu de imaginație și ne-am întrebat: dacă GEN Z ar face un serial pentru Pepsi, cum ar face-o? Și iată rezultatul: un content bite-sized, autentic, nealterat de alte artificii publicitare, cu un vibe relaxat overall.” - Bianca Muscalu, copywriter Leo Burnett.

Echipa:

Pepsi
Iuliana Dragomir - Sr. Brand Manager
Laurentiu Ion - Head of Digital & Media, PepsiCo România
Cosmin Sova - Junior Brand Manager
Ioana Petrovici - Brand Manager
Delia Corniciuc - Sr Marketing Manager Beverages, PepsiCo România

Leo Burnett
Diana Alexa - Managing Director
Victor Stroe - Associate Director & Head of Planning
Ana Miculescu - Business Director
Florina Simon – Senior Digital Account Manager
Roxana Pascal - Digital Account Executive
Georgiana Călin – Digital Account Executive
Laura Patrașcan - Social Media Manager
Oana Năstase – Sr. Digital Planner
Adriana Pascan - Creative Director
Andrei Nica - Group Creative Director
Mara Sabau - Art Director
Bianca Muscalu - Copywriter
Maria Zvîncă - Head of Content & Social Media

Producție video
Serghei Chiviriga - regizor

Established Now (Est.Now)
Laura Moisă
Bianca Naumovici 

OMD
Razvan Meirosu - Media Director
Andrei Vârlan – Digital Manager
Ana Vieru - Digital Manager
Sebastian Stroescu - Digital Executive
Maria Ilie - Media Manager
Irene Derasadurian - Media Executive

Viral Nation
Giovanni Francesco - Head of wow
Elena Mărgărit - Influential Director

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related