Unilever și Wopa au lansat la nivel național campania promoțională Bine faci, bun câștigi, susținută de mărci cu tradiție din portofoliul companiei. Campania a început la începutul lunii iulie și este planificată în două valuri, între 1 iulie – 15 august și între 15 septembrie – 15 noiembrie.
Sunt mulți eroi în zilele noastre, trebuie doar să-i căutam cu atenție, iar dacă chiar nu găsim pe nimeni, este timpul ca noi să devenim eroi.
Pentru ca prin micile noastre gesturi făcute constant, facem un bine planetei și putem fi chiar răsplătiți pentru acest lucru.
„Dacă toate companiile ar avea genul ăsta de acțiuni, de a da și ceva înapoi consumatorilor, am trăi într-o lume cel puțin ușor mai ok. Până una alta, Unilever face asta de ceva timp și credem că se vede în brand loyalty. Și mai mult, nu trebuie să fim ingineri cu trei doctorate în sustenabilitate ca să avem grijă de planetă.”, ne spun Dragoș Bardă, Copywriter Wopa și Traian Munteanu, Art Director Wopa.
Așadar, fie că stingem lumina când ieșim din cameră, că turtim sticlele de plastic înainte de a le pune în sacii de reciclat sau că folosim doar produse prietenoase cu mediul, campania ne oferă atât șansa de a avea grijă de mediul înconjurător, cât și de a câștiga premii sustenabile. Campania se deruleaza pe multe medii (TV, digital, in-store, PR, e-commerce, etc.), a avut startul la începutul lunii iulie și este planificată în două valuri, între 1 iulie – 15 august și între 15 septembrie – 15 noiembrie.
„Împreună cu echipa Wopa continuăm Tradiția de a face bine împreună, prin intermediul mărcilor și produselor Unilever. De curând am lansat campania națională Bine faci, Bun câștigi, prin intermediul căreia ne propunem să vorbim și despre gesturile mici pe care le putem face zilnic fiecare dintre noi pentru a avea un impact pozitiv asupra mediului înconjurător. Ne-am bucurat că echipa Wopa a înțeles ce ne dorim să transmitem consumatorilor români și ni s-a alăturat în acest demers”, a declarat Ioana Dincă, Channel and Category Development Lead Unilever South Central Europe
Businessul Unilever este creat pe baza unei strategii durabile, concentrându-se pe branduri care au o misiune clară, fiind cunoscut la nivel mondial pentru implicarea în comunitate și investițiile pentru protejarea mediului, pentru grija față de cetățeni și angajați, dar și pentru investițiile în promovarea unui stil de viață echilibrat și sustenabil.
Credits:
WOPA
Dragoș Ometiță – Creative Director
Andra Țivichi – Group Account Director
Dragoș Bardă – Copywriter
Traian Munteanu – Art Director
Unilever
Ioana Dincă - Channel and Category Development Lead South Central Europe
Anca Sangeorzan-Branzea - Digital Category Manager
Mircea Dogaru - Digital Category Manager
Oana Chita - Shopper Marketing Specialist Home Care
Cristina Samson - Shopper Marketing Specialist Home Care
Loredana Berteanu – Brand Manager Personal Care