[Veterani in publicitate] Simina Leotescu: Așa cum mulți adulți își pierd spiritul de copil și publicitatea adultă și-a pierdut spiritul ăsta de copil dezinhibat, care nu se ia atât de mult în serios

[Veterani in publicitate] Simina Leotescu: Așa cum mulți adulți își pierd spiritul de copil și publicitatea adultă și-a pierdut spiritul ăsta de copil dezinhibat, care nu se ia atât de mult în serios

Simina Leotescu, Head of Strategy Cohn & Jansen, a început să lucreze în publicitate acum 22 de ani, în India. YouTube nu exista, internetul era în web-cafe, iar prima carte de planning pe care a citit-o era trasă la xerox, de un coleg. Totul era simplu, atunci, deși complex. Acum totul e complex, spune Simina, dar simplist: s-au schimbat modalitățile de a comunica, care-s multiple, s-au schimbat specializările, și lumea a uitat un pic de firul roșu, de concept, de ce contează cu adevărat.

Nu am o nostalgie. E pur și simplu o realitate diferită. A crescut cantitatea de output creativ (digitalul fiind consumat rapid) și automat tot ce privești e gândit mult mai rapid, mult mai reactiv, mult mai temporar, mult mai puțin valoros. Și campaniile mari sunt o parte din comunicare dar nu mai sunt comunicarea în sine, spune Simina.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Campanii

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related